Agata Tomažič: Neuvrščenost v razcvetu

OUTSIDER, 9. oktober 2019 ― Nekateri deli mestne vedute se ti usedejo v srce s svojo očitno grdoto in vsajeno klico razpada. Vsakič, ko sem se peljala mimo Murgle centra in sem vrgla pogled na monstruozno stavbo ob cesti, me je obšla slaba vest, kot da prodajam zijala na prizorišču prometne nesreče. Kot da se naslajam nad nekakšnim stvorom, ki… The post Agata Tomažič: Neuvrščenost v razcvetu appeared first on OUTSIDER.
ROBUSTNOST ZLIVANJA

Radio Študent, 9. oktober 2019 ― Konec septembra sem četrtič odpotovala v Madrid. Mnogokrat je slišati pripovedovati o kraju, ki se je v svojih podrsavajočih zvokih, analognih strdkih gibanja ljudi in prometa ter arhitekture na nek čuden način že nekdaj občutene in lastne - kot bi oko otipalo rdečo notranjost svoje oble - naselilo v telesu kot dodaten ud.

Predstavitev knjige Branka Zupanca JESEN IHTI in druga izbrana uglasbena besedila

Medobčinska matična knjižnica Žalec, 9. oktober 2019 ― Krajevna knjižnica Griže je v okviru Medobčinske splošne knjižnice Žalec v sredo, 9. oktobra 2019, v Domu kulture Svoboda Griže predstavila knjigo izbranih uglasbenih besedil Jesen ihti Branka Zupanca. Z avtorjem se je pogovarjala Irena Štusej. Od leta 1995, ko je napisal prvo besedilo za melodijo Braneta Klavžarja Jesen ihti, je nastalo okrog 270 besedil za mnoge narodno-zabavne ansamble. V knjigi je zbranih 140. To ni običajna pesmarica, ampak prinaša še opis dogodkov, spominskih fotografij in podobnega. Uvod je napisal Ivan Sivec, ki je njegova besedila označil za čuteča, poetična, pomenljiva, ...
OLIVIER SCHRAUWEN

Radio Študent, 9. oktober 2019 ―   Pred odprtjem njegove prve razstave pri nas v intervjuju gostimo priznanega belgijskega striparja in vsestranskega umetnika (ok, ni baš muzičar) OLIVIERA SCHRAUWENA. V objemu vedno pestre okolice Jalle Jalle na Metelkovi sva se pogovorjala o njegovi razstavi v Alkatrazu (otvoritev v petek, 11. 10. 2019, ob 20.00), o Berlinu, belgijski strip sceni in še čem.
Zločin in kazen po bretonsko

Vrabec Anarhist, 9. oktober 2019 ― Eh, pomislim, ko naslednji dan odložim prebrano knjigo, kako malo strani (roman obsega vsega dobrih sto strani) potrebuje nadarjen pisatelj za vrhunsko prozno mojstrovino. The post Zločin in kazen po bretonsko appeared first on Vrabec Anarhist.

V hribih se dela dan: Razstava slik planin skozi oči in barve kamniških otrok

Kamnik.info, 9. oktober 2019 ― Člani Planinskega društva Kamnik so popoldan pripravili odprtje razstave likovnih del z naslovom V hribih se dela dan. Dela, ki krasijo stene občinske stavbe, je v preddverju odprl župan Matej Slapar skupaj s predsednikom Planinskega društva Kamnik Markom Petkom in ostalimi člani društva. Zbranim so se pridružili tudi podžuapn Aleksander Uršič, mladi umetniki in njihovi ...

Od-do arhitektura: Hiša TJ

OUTSIDER, 9. oktober 2019 ― Kakšna je tipična slovenska hiša? Je dvokapnica z vrtom. Ima dobrih 100 kvadratov, kavč in televizor, leseno pohištvo in parket. V nadstropju so spalnica in otroške sobe. In veliko omar, da lahko ob obisku gostov deluje pospravljeno. Zidovi te slovenske hiše so že stali, ko sta k projektu pristopila Matic Škarabot in Aleš Žmavc ter… The post Od-do arhitektura: Hiša TJ appeared first on OUTSIDER.
Odprti smo! gostuje na Norveškem

CZK, 9. oktober 2019 ― Razstava Odprti smo!, ki smo jo s Centrom za kreativnost predstavljali na Milano Design Week letos aprila in ponovno septembra v Parizu, na sejmu Maison et Objet, gre zdaj še v norveško prestolnico - Oslo. Otvoritev bo 6. novembra 2019.

Dušan Sterle: Pod drobnogledom časa

Kamra.si, 9. oktober 2019 ― Medobčinski muzej Kamnik vabi v četrtek, 10. oktobra 2019, ob 19. uri na vodstvo po razstavi Kamničana, neumornega likovnega ustvarjalca in večno angažiranega človeka, Dušana Sterleta.  Tik pred zaprtjem razstave (do 12. oktobra) vas vabimo na vodstvo oz. pogovor med kustosinjo Sašo Bučan in umetnikom Dušanom Sterletom.

Na Ljubljanskem barju nastaja interpretacijski center

Misli, 9. oktober 2019 ― Na Igu gradijo interpretacijski center, ki bo namenjen predstavitvi ohranjanja biotske raznovrstnosti in kulturne dediščine Ljubljanskega barja z razstavami ter virtualno interpretacijo vsebin. Projekt bo obsegal še učno pot in koliščarsko vas. Prizorišče s simbolično zasaditvijo drevesa ob gradnji je danes obiskal minister za kulturo Zoran Poznič.
Odisejevo zatočišče

Društvo slovenskih pisateljev, 9. oktober 2019 ―   Poziv za udeležbo na rezidencah za pisatelje in pisateljice ter prevajalce in prevajalke ODISEJEVO ZATOČIŠČE   Objava poziva: 9. oktober 2019 Rok za oddajo: 9. november 2019   Kaj je to?  ODISEJEVO ZATOČIŠČE: IZGRADNJA MREŽE PISATELJSKIH REZIDENC je druga faza projekta, ki ga sofinancira program Evropske Unije Ustvarjalna Evropa. Mrežo literarnih rezidenc smo zdaj […]

Ogled cerkve sv. Alojzija in predstavitev zgodovine mariborske škofije ter krščanstva na naših tleh

Kamra.si, 9. oktober 2019 ― Nadškofija Maribor in Nadškofijski arhiv Maribor vas vljudno vabita, da se 10. oktobra 2019 udeležite vodenega ogleda cerkve sv. Alojzija, pomembnega poznobaročnega spomenika sakralne kulturne dediščine Maribora. V cerkvi je prav tako na ogled razstava o zgodovini krščanstva na naših tleh. Voden obisk je možen v dveh terminih, in sicer ob 10.00-12.00 in 17.00-19.00.  Veselimo se srečanja z vami!