Na Kino vrtičku pojemo skupaj z Blažem Vidovičem in Mravljico Tino

Na Kino vrtičku pojemo skupaj z Blažem Vidovičem in Mravljico Tino

Mestni kino Ptuj, 17. februar 2017 ― Marčevski Kino vrtiček bo poskrbel za pravo glasbeno vzdušje in razgibavanje naših glasilk. V soboto, 11. marca, ob 10.00, si bomo ogledali animirano glasbeno komedijo o pevskih talentih živalskega kraljestva, Zapoj (Sing, Garth Jennings, ZDA, 2016, 110 min, sinhronizirano v slovenščino). Buster Moon je lastnik nekdaj veličastnega gledališča, ki se utaplja v rdečih številkah. Da bi ga rešil, organizira pevsko tekmovanje, na katerega se zaradi vrtoglavega zneska glavne
Dejan Berden - Zgodba, ki jo piše pianist

Dejan Berden - Zgodba, ki jo piše pianist

Radio Študent, 17. februar 2017 ― V tokratnih DJ Grafitih se bomo posvetili delu pianista, glasbenega pedagoga, producenta ter skladatelja in improvizatorja Dejana Berdena. Dejan že od samih začetkov stopa po poteh glasbe, ki je zakoreninjena v njegovi družini, pot pa ga je peljala preko jazza in klasične glasbe, aranžiranja in skladanja do tonsko producentskega dela ter v zadnjem odbobju poleg vsega naštetega predvsem improvizacije in presežnega dela kot solist na njegovem primarnem inštrumentu klavirju. Njegova diskografija zajema široko paleto sodelovanj od recimo popa z zasedbo Patetiko, preko kantavtorske glasbe in produciranja različnih bandov, do virtuoznih eskapad v začetnem obdobju z Vaskom Atanasovskim, kasneje pa tudi v zasedbi Džezzva ter drugih sodelovanjih, predvsem pa v solističnem delu, kjer se zrcali globoko poznavanje tako jazza kot klasične glasbe. Dejan je sicer svojo pot pričel na harmoniki, ki mu zvesto služi še danes, on pa z njo suvereno plava v vodah takoimenovanih glasb sveta ter predvsem s polno radostjo gode tradicionalne muzike balkana in okolice, kar pa se pozna po njegovih predelavah tradicionalnih prekmurskih pesmi, iz kjer prihaja, vzgibe le teh pa lahko najdemo tudi v njegovih improvizacijah.   Več o širini domačega ustvarjalca boste izvedeli v pogovoru in poslušanju muzik, ki so prišle izpod magičnih prstov Dejana Berdena. DEJAN BERDEN, prof. glasbe (pianist, skladatelj, aranžer, producent / Rojen leta 1974 v Murski Soboti, se je z glasbo začel ukvarjati v zgodnjih letih svojega otroštva, saj je bila glasba stalnica v družini. Po končani osnovni šoli iz harmonike je s štirinajstimi leti začel z nastopi v svojih prvih glasbenih skupinah s katerimi je nastopal po Sloveniji, Hrvaški, Makedoniji, Srbiji, Avstriji, Madžarski, Bosni in Hercegovini, Nemčiji, Italiji, Švedski, Belgiji...Po nekaj letih nabiranja oderskih, aranžerskih in skladateljskih izkušenj se je vpisal na glasbeni oddelek Pedagoške fakultete v Mariboru, kjer je kot Zoisov štipendist

10. literarno-filmski kombo: Prenovačite Novaka

Koridor, 17. februar 2017 ― Drage piske in pisci, filmski entuziasti, ljubitelji interdisciplinarnosti in ostala zainteresirana javnost, pozor! Nova sezona literarnih dogodkov se je že otvorila in tudi mi smo nazaj, še boljši, še zanimivejši in še bolj odštekani kot prej. Vse, ki ste bili redni obiskovalci naše lanskoletne uspešnice Kosajte se s Kosom, je gotovo razveselila novica, da smo […] The post 10. literarno-filmski kombo: Prenovačite Novaka appeared first on Koridor – križišča umetnosti.

Umrl je neoavantgardni umetnik Jannis Kounellis

Misli, 17. februar 2017 ― V Rimu je v 81. letu starosti umrl v Grčiji rojeni umetnik Jannis Kounellis, ki je bil v 60. letih minulega stoletja pomemben predstavnik neoavantgardnega gibanja arte povera, poročajo tuje agencije. Italijanski minister za kulturo Dario Franceschini ga je označil za velikega ustvarjalca, ki je s svojimi deli ključno zaznamoval sodobno umetnost.
Jože Babič, oče profesionalnega gledališča v Novi Gorici

Jože Babič, oče profesionalnega gledališča v Novi Gorici

ARS Ars humana, 17. februar 2017 ― Tudi v SNG Nova Gorica so se pridružili sklopu dogodkov ob stoletnici rojstva Jožeta Babiča, slovenskega gledališkega in filmskega režiserja ter dramaturga, pobudnika profesionalizacije novogoriškega gledališča ter prvega direktorja in umetniškega vodje Primorskega dramskega gledališča (od 1968 do 1974). 11. februarja so priredili razgiban pogovor v njegov spomin. Sopotniki Teja Glažar, Dušan Jovanović, Dušan Mlakar, […]
в крак с времето

в крак с времето

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Tranzicija v devetdesetih Bolgariji ni prinesla zgolj banan, marcipana, diskotek, pornografije in belih mercedesov. Zaradi specifične zgodovine represije se tam popularna folk in pop glasba ni mogla razvijati in širiti tako, kot se je na primer na območju bivše Jugoslavije. Bolgarija je namreč kot članica Varšavskega pakta bila pod direktnim vplivom Sovjetske zveze, kar se je odražalo v kulturni politiki države. Bolgarski turbofolk oziroma čalga, kot je tamkaj poimenovan, ima namreč vzhodnjaške, specifično turške korenine (tudi sama beseda čalga je turškega izvora in pomeni "igrati melodijo ali inštrument"), kar pa je v sovjetski kulturni politiki bilo smatrano kot primitivno, nazadnjaško in reakcionarno. Za razliko od na primer, neuvrščene Jugoslavije, kjer je bila kulturna politika veliko ohlapnejša in lahko tako v marsikaterem šlagerju ali narodnjaku zasledimo elemente turške in romske ljudske glasbe. Po delni liberalizaciji v 80. letih, ko je država sponzorirala ljudsko glasbo (seveda očiščeno elementov nezaželjenega Drugega), se je v 90. letih prejšnjega stoletja  s prihodom nove družbene ureditve razširila tudi popularna glasba z ljudskimi koreninami. V čalgi je mogoče poleg standardnih tem ljubezni in zabave zaznati predvsem glorificiranje materialne kulture, denarja, korupcije, seksa in podrejenosti žensk. V tokratnji šlagerici smo se tako posvetili čalgi iz devetdesetih in izbrali nekaj najzanimivejših komadov ter z njimi skušali ilustrirati duh takratnjega časa na bolgarskem ...   1. Diana - Hej bonbonče, daj milionče (3:25) 2. Sevda - Mercedesi mamo (3:45) 3. Kali - Šengen (4:00) 4. Toni Storaro - Nema pari (3:10) 5. Cvetelina - Sekretarka (3:02) 6. Pepa Petrova - Pare, pare (3:04) 7. Nelina - Bjal Mercedes (4:29) 8. Kondio - Money, money (3:46) 9. Cvetelina - 100 Mercedesa (4:34) 10. Luna - Izvadi parite čiče (3:50) 11. Milena - Mercedesi čupka (3:42) 12. Kosta Markov - Karam si trabanta (3:51) 13. Tedi i formacija Zornica - Lasmagi-džasma
Valuk so izdali prvenec »Kri gotove smrti«

Valuk so izdali prvenec »Kri gotove smrti«

SPRP, 17. februar 2017 ― Iz globin idrijskega podzemlja  se sence plazijo proti površju  in podoživljajo preteklost  slovenske grude... Črnina se je zbrala. Skupina Valuk predstavlja svoj prvi album ˝Kri gotove smrti˝, ki je nastal v samoprodukciji. Valuk je metal skupina, ki se je na glasbeni sceni prvič pojavila februarja 2012. Decembra leta 2014 so izdali EP s štirimi avtorski,i komadi: Morana, Meč očetov, Wallucus in Punt krvavi. Štiričlanska zasedba navdih črpa predvsem iz zgodovinskih dejstev na naših tleh in staroslovanske kulture. Kri gotove smrti je njihov debitantski album in zajema osem avtorskih komadov: 1. Korpus smrti2. Reka gori3. Sel zla4. 14275. Feldbahn6. Yersinia7. Vulgata8. XV. Obzorje Piše: V.B.

Anja Radaljac: Puščava, klet, katakombe

Koridor, 17. februar 2017 ― Knjiga Puščava, klet, katakombe je (še ena) ambiciozna, večplastna in precej suvereno napisana stvaritev literarne komparativistke, kritičarke, prevajalke in prozaistke Anje Radaljac. Ta je bralsko in – nemara še bolj – kritiško pozornost pritegnila že s svojim romanesknim prvencem Polka s peščenih bankin, ki je leta 2014 izšel pri založbi LUD Literatura. Zdaj, dobri dve […] The post Anja Radaljac: Puščava, klet, katakombe appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Opoldan v zgodovinskem mestecu Galle

Opoldan v zgodovinskem mestecu Galle

Marijan Zlobec, 17. februar 2017 ― Bolj ko je na Šri Lanki prometni kaos celo v majhnih mestih, bolj se zdi, kot da vse teče gladko, sam pa bolj kot ne počivam, saj me še ni zazeblo. Za razliko od mrzle Ljubljane, kjer v januarju večino dni ni bilo za ven. Obiskal sem Galle bolj na jugu. Med dežnikom in slamnikom […]
Teden z oskarjevci 2017

Teden z oskarjevci 2017

Mestni kino Ptuj, 17. februar 2017 ― Najprestižnejši zlati kipci sezone so podeljeni. Vse nagrajence (in nekaj presežnih nominirancev), ki so na voljo v Sloveniji, si bomo na platnu Mestnega kina Ptuj (ponovno) ogledali v tednu med 13. in 19. marcem. Vabljeni na teden z oskarjevci!      
Zaperlipopette!, Koromač, oOo

Zaperlipopette!, Koromač, oOo

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Klub Gromka, 16. 2. 2017   Serialka Gromki Onkraj je prestala prvi letošnji preizkus priprave glasnega, nepredvidljivega in posledično toliko bolj zanimivega glasbenega dogodka. Kombinacija domačih zasedb Tria oOo in Koromač ter Švicarjev Zaperlipopette! se je izkazala za zvočno primerno in s strani publike dobro sprejeto mešanico. Če bi iskali skupni imenovalec vseh treh zasedb, bi bila to legendarna skladba Batman prav tako legendarne zasedbe Naked City, pa naj gre za asociacijo na zvok, neobremenjenost in eksplozivnost ali stripovski performans. S koncertom je najprej pričel mladi primorski sekstet Koromač, ki je v sklopu karavane Klubskega maratona 2013 dodobra razburkal slovensko klubovje v postavi saksofonista, basista, dveh kitaristov in prav tako dveh bobnarjev. Konec leta 2015 so verzije svojih skladb zabeležili še na dolgometražni plošči Punk Enough?, ki po tokratni postavi zasedbe predstavlja njihov prvenec. Na odru so se pred sicer še bolj plašno publiko suvereno lotili naskoka na svoj le deloma začrtani glasbeni repertoar, ki po zvoku spominja na mešanico večine projektov, pri katerih je sodeloval angleški basist in kitarist Fred Frith. Pri tem se lahko nanašamo tako na bolj jazzerski in z detajli saksofona obogateni zasedbi Naked City in Henry Cow ali pa na avant-rockerje Massacre, ki slovijo po še trših kaotičnih riffih. Svojo izvorno punkovsko izraznost so živahno prenesli na oder Gromke ter jo, kot smo že vajeni, nadgradili s tradicijo jazza, ki so jo presekali tudi s power metal prijemi in avantgardnimi koncepti. Koncert zasedbe Koromač je nato približno na polovici presekal trio oOo, ki je v svoji neobremenjujoči impro maniri predstavil nekaj skladb s svoje januarja izdane plošče oOotroOoške. Seveda pa pesmi še zdaleč niso namenjene najmlajšim, temveč z ironično predstavitvijo le-teh ciljajo na vse druge publike. S sproščenim nastopom kar pod odrom se je prekaljeni ljubljanski trojček loteval ekspresivnega recitiranja pesmi, podk
ARCOmadrid in Offprint, London – ­20 let Galerije P74

ARCOmadrid in Offprint, London – ­20 let Galerije P74

Center in Galerija P74, 17. februar 2017 ― V naslednjih dneh Galerija P74 napoveduje praznovanje dvajsete obletnice delovanja in to v velikem slogu: na umetnostnem sejmu ARCOmadrid in na sejmu knjig umetnika Offprint London v Tate Modern (kasneje še v Ljubljani). Milena Usenik, Figure with a Green Beret, 1975, 140x225cm Sušna leta so minila. Že lanskoletni sejem ARCOmadrid je ponovno privabil več kot 100.000 […]

Nagrade Mies van der Rohe

OUTSIDER, 17. februar 2017 ― Nagrado Mies van der Rohe podeljujejo za najboljšo zgradbo evropskih arhitektov, realizirano v zadnjih dveh letih. Velja za najbolj prestižno strokovno priznanje. Nagrado podeljujejo vsaki dve leti. Včeraj so razglasili 5 finalistov izmed 40 izbranih projektov. Strokovno žirijo zasedajo arhitekti Stephen Bates, Gonçalo Byrne, Peter Cachola Schmal, Pelin Derviş in Dominique Jakob. Žirija bo obiskala izbrane [&hellip
Februarska oddaja Sektor Ž: Saiedet Souria in Majdine poze

Februarska oddaja Sektor Ž: Saiedet Souria in Majdine poze

Prepih ~ Draft (Tea Hvala), 17. februar 2017 ― Naslovnica 24. številke (2016) revije Saiedet Souria. Ni vse češko ... je tudi sirsko Oddajo začenjamo z intervjujem z Yasmine Merei, sirsko novinarko, borko za človekove pravice in sourednico revije Saiedet Souria (“Prva dama Sirije”), ki ga je konec januarja v Berlinu posnela Tea H. Govora bo o namenu in vsebini revije, njeni prefrigani distribucijski mreži v času vojne, njenih
Bajeslovni aspekt Slovenca

Bajeslovni aspekt Slovenca

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Kot ponavadi tudi danes slovenska kulturna sfera ponuja pester izbor dogodkov za vse ljubitelje kulturnega udejstvovanja. Tako se bo danes ob 19-ih v galeriji UAUU otvorila razstava Maje Poljanc Encyclopedia Mythologica Slovenica. Razstava bo predstavila dvajset ilustracij bajeslovnih bitij iz slovenskega kulturnega prostora, med katerimi se znajdeta tudi železna kokoš s trinajstimi zlatimi jajci in vodna vila Rusalka. O odnosu Slovencev do lastne mitologije smo povprašali avtorico ilustracij Majo Poljanc. *Izjava Ob petih popoldne bodo v Trubarjevi hiši literature predstavili srbski prevod Integralov, ki so nastali izpod peresa Srečka Kosovela in bili prvič izdani posthumno leta 1967. Prevod v srbščino je opravil Josip Osti. Ni naključje, da je izid knjige ravno na današnji dan, skoraj stoletje od njenega nastanka. Kosovel namreč ravno v tem trenutku in prostoru predstavlja odličnega sogovornika o krizi evropske identitete, svetovne politike in o poslanstvu pesnika v času, ko se pesniška oblika sooča z mnogimi izzivi. Kdor pa se želi za vse kulturne dogodke tudi lepo obleči in hkrati narediti dobro delo, se lahko ob štirih udeleži že 44. Izmenjevalnice, ki se bo odvila v prostorih Rdečega križa na Viču. Projekt sloni na principu menjave hrane in higienskih izdelkov za kupončke, ki jih lahko nato zamenjate za prenovljena oblačila, knjige, skodelice in podobno. Zbrane dobrine obogatijo osnovne pakete pomoči Rdečega križa. Ker pa se prostovoljci tudi sami umetniško udejstvujejo in predstavljajo na dogodku, smo o unikatnih izdelkih povprašali dolgoletno prostovoljko Gajo Najo Rojec. *Izjava Kulturne novice je za vas pripravil Benjamin Zajc.    
Linije časti

Linije časti

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Med prezrtimi izidi prejšnjega leta se je med drugim znašel tudi roman Čast turške pisateljice Elif Shafak, ki ga je prevedla Barbara Skubic, izšel pa je pri založbi Sanje. Elif Shafak je pisateljica, ki svoj čas deli med Arizono in Istanbulom. Svetovno javnost je opozorila nase po izidu romana Pankrt iz Istanbula. Zaradi domnevne “protiturškosti” romana se je namreč znašla na sodišču, s čimer se je pridružila še nekaterim drugim turškim piscem, ki so se zaradi protiturške vsebine znašli na sodišču, kot recimo Orhan Pamuk. Tretjeosebni vsevedni pripovedovalec večinoma koherentno slika podobo turško-kurdske izseljenske družine, ki se je v iskanju boljšega jutri odpravila v London. V ozadju tega pa živijo duhovi polpreteklega življenja, ki so ga pustili za sabo. Celotno dogajanje je osredinjeno okrog družinske tragedije, bralec pa ga doživlja večplastno prav zaradi uporabe različnih perspektiv in časov. Konflikt med ženo Pembe in njenim možem Ademom je bralcu predstavljen z vidika Pembinega otroštva in odraščanja v kurdski vasi, obremenjenosti z materino neuresničeno željo po sinu. Na podoben način je konflikt predstavljen z vidika Ademovega otroštva, zaznamovanega z očetovim alkoholizmom in materinim nenadnim odhodom. Ni namreč samoumevno, da sta končala skupaj v zakonskem stanu in v njem ne uživala. Medtem ko se starša vse bolj razhajata v želji, da bi se zbližala, njuni otroci zrastejo in se identificirajo s povsem drugačno kulturo od turške, iz katere so izšli. Iskender, ki ga je mati vedno ščitila bolj kot druge, pristane v svetu islamskega ekstremizma na eni strani in neonacizma londonske družbe na drugi. Esme [ezme] najstniško išče svoj prostor pod soncem kot pisateljica, kar je glede na Esmino kulturno ozadje do neke mere avtobiografski moment same avtorice. Yunus, čeprav še rosno mlad, se pridruži skvoterjem. Kot neke vrste pisma iz tujine in drugega časa se oglaša tudi Pembina sestra dvojčica Džamila, ki živi nekje na prehodu v kurdski del Turč

Westworld (1. sezona)

Koridor, 17. februar 2017 ― Bliža se konec uspešnice Igra prestolov TV-mreže HBO, ki jo bo po številu oboževalcev zamenjala nastajajoča znanstvenofantastična psihološka drama epske razsežnosti Westworld.  Serija o prebujanju zavesti robotov v zabaviščnem parku je nastala po ideji istoimenega filma iz leta 1973 režiserja in scenarista Michaela Crichtona. Voditelji projekta Jonathan Nolan, Lisa Joy in J. J. Abrams so […] The post Westworld (1. sezona) appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Arhitektura prihodnosti in božji delec

Arhitektura prihodnosti in božji delec

ARS Kulturna panorama, 17. februar 2017 ― V Kulturni panorami o arhitekturi in mestih prihodnosti, o katerih so razpravljali na konferenci Future Architecture v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani. Medtem ko je v Cankarjevem domu na ogled pregledna razstava članov Društva arhitektov Ljubljane, v Narodni in univerzitetni knjižnici predstavljajo del zasebne knjižne zbirke grofa Francesca Grisonija. V oddaji tudi o […]
Romeo in Julija

Romeo in Julija

ARS Svet kulture, 17. februar 2017 ― Sheakespearjeva zgodba o Romeu in Juliji je ena največjih ljubezenskih zgodb vseh časov. Ta neštetokrat uprizorjena tragedija o prepovedani ljubezni in sili sovraštva bo nocoj v režiji Matjaža Zupančiča premierno uprizorjena v Slovenskem ljudskem gledališču v Celju. V kranjskem Prešernovem gledališču pa bo sobotni večer minil v znamenju futuristične satire. Premierno bodo namreč uprizorili avtorski […]
BARGOU 08 - MAMCHOUT

BARGOU 08 - MAMCHOUT

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Bargou 08 - Mamchout (album Targ; Glitterbeat Records, 2017)   https://www.facebook.com/Bargou08/https://bargou08.bandcamp.com/album/targ http://bargou08.bandcamp.com/album/targ" href="http://bargou08.bandcamp.com/album/targ">Targ by Bargou 08

Avdicija za solo bariton vlogo v operi Hobit

Glasbena matica, 17. februar 2017 ― Naslov opere: HOBIT Avtor glasbe in libreta: DEAN BURRY Literarna predloga: J. R. R. TOLKIEN, HOBIT Prevod libreta v slovenščino: Irma Močnik Režiser: Matjaž Berger Dirigenti: Iztok Kocen, Zoran Bičanin, Črt Lasbaher (mentor Simon Dvoršak) Producentka: Katja Konvalinka Nastopajoči: Mladinski operni zbor Glasbene matice Ljubljana Komorni instrumentalni sestav Akademije za glasbo v Ljubljani Strokovna ekipa: […] The post Avdicija za solo bariton vlogo v operi Hobit appeared first on Glasbena Matica Ljubljana.

Avdicija za solo bariton vlogo v operi Hobit

Glasbena matica, 17. februar 2017 ― Naslov opere: HOBIT Avtor glasbe in libreta: DEAN BURRY Literarna predloga: J. R. R. TOLKIEN, HOBIT Prevod libreta v slovenščino: Irma Močnik Režiser: Matjaž Berger Dirigenti: Iztok Kocen, Zoran Bičanin, Črt Lasbaher (mentor Simon Dvoršak) Producentka: Katja Konvalinka Nastopajoči: Mladinski operni zbor Glasbene matice Ljubljana Komorni instrumentalni sestav Akademije za glasbo v Ljubljani Strokovna ekipa: […] The post Avdicija za solo bariton vlogo v operi Hobit appeared first on Glasbena Matica Ljubljana.
Umetnost in zgodovina – tretjič: zgodovinska antropologija likovnega

Umetnost in zgodovina – tretjič: zgodovinska antropologija likovnega

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Pozdravljeni v 283. izdaji oddaje Art-Area, oddaje, v kateri dvakrat mesečno predstavljamo in komentiramo dogajanje na prizorišču sodobnih vizualnih umetnosti. V tokratni oddaji se bomo še v tretje dotaknili relacije umetnosti in zgodovine v moderni dobi. V tem procesu se bomo, prek bržkone daljšega ovinka, v prvi fazi osredotočili na antropološko bazo tematizacij umetnosti v okviru humanističnih znanosti, katerih predmet je umetnost, nato pa se natančneje posvetili zgodovinski antropologiji likovnega. Do specifik zgodovinske antropologije likovnega, disciplinarnega fokusa, ki v največ primerih izhaja iz tako imenovane nove umetnostne zgodovine oziroma njene krize v 80-tih letih prejšnjega stoletja, se bomo poskušali dokopati primerjalno. V ta namen bomo primerjali predvsem pristopa iz knjižnega prispevka Antropologija podobe: osnutki znanosti o podobi v prejšnji oddaji omenjenega umetnostnega zgodovinarja Hansa Beltinga in knjige Tehnike opazovalca: videnje in modernost v devetnajstem stoletju Jonathana Craryja. MODERNA ANTROPOLOGIZACIJA UMETNOSTI Preden pa preidemo na primerjavo, se bomo nekoliko ustavili pri samem procesu tako imenovane antropologizacije umetnosti v moderni dobi, pri čemer se bomo znova gibali v okvirih formirajočih se humanističnih znanosti. Kot smo že rekli v prejšnji oddaji, se specifika raziskovalnega pristopa humanista v drugi polovici 19. stoletja praviloma vzpostavlja v primerjavi z naravoslovcem. Pri tem naj bi razlike med obema izsilile specifičnosti predmeta, ki predpostavljajo deloma drugačne raziskovalne postopke obeh. Človeške stvaritve naj bi bilo tako mogoče spoznati le prek njihove »mentalne ponovitve in poustvaritve«. Material humanista, v našem primeru predvsem umetnostnega zgodovinarja, je tako treba v procesu spoznavanja poustvariti, ponovno realizirati misli in koncepte, ki so vtisnjeni v »mrtvo materijo«. Da ta potencialno nevarna dejavnost ni povsem subjektivna, pa najpogosteje jamči ravno predpostavka, da

Buuuuucoooooo!

Kino Šiška, 17. februar 2017 ― Na koncu je bil že totalni razvrat. Kolega Marko ni mogel, da ne bi zinil. »Čuj, stari…« je pripomnil, ono, ne da bi bil žaljiv ali nahantlan ali kaj takega, ne, pač zinil je nekaj, »oni tvoji kolegici pa sta že perajt!« Lahko sem se samo smejal. Na glas.

ČUK SE JE OŽENIL: Pevski nastop otrok Glasbene matice Ljubljana

Glasbena matica, 17. februar 2017 ― CICIBANSKI PEVSKI ZBOR zborovodkinja Sara Bunič PEVSKA PRIPRAVNICA zborovodkinja Tatjana Štrbenk OTROŠKI PEVSKI ZBOR zborovodkinja Tatjana Štrbenk Pianistka Nina Skebe Moderatorka Urša Strehar Benčina Ponedeljek, 20. 2. 2017, 18.00 Ljubljana, Novi trg 2, Atrij ZRC Vstop prost! The post ČUK SE JE OŽENIL: Pevski nastop otrok Glasbene matice Ljubljana appeared first on Glasbena Matica Ljubljana.

ČUK SE JE OŽENIL: Pevski nastop otrok Glasbene matice Ljubljana

Glasbena matica, 17. februar 2017 ― CICIBANSKI PEVSKI ZBOR zborovodkinja Sara Bunič PEVSKA PRIPRAVNICA zborovodkinja Tatjana Štrbenk OTROŠKI PEVSKI ZBOR zborovodkinja Tatjana Štrbenk Pianistka Nina Skebe Moderatorka Urša Strehar Benčina Ponedeljek, 20. 2. 2017, 18.00 Ljubljana, Novi trg 2, Atrij ZRC Vstop prost! The post ČUK SE JE OŽENIL: Pevski nastop otrok Glasbene matice Ljubljana appeared first on Glasbena Matica Ljubljana.
92, S.O.R.

92, S.O.R.

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Dva benda za katera smo mnogi mislili, da jih nikoli ne bomo videli. Pred koncertom v Gromki se z njimi pogovarjamo o razlogih za vrnitev, izdajah za Ne! Records in še marsičem...
1954 Dobec – Naš vrtiljak

1954 Dobec – Naš vrtiljak

Stare slike (Cerknica), 17. februar 2017 ― Na sliki, verjetno jeseni leta 1954, smo bolj ali manj nasmejani otroci na vrtiljaku, ki je stal na domačem vrtu. V desnem kotu se vidi del Markotovega (Košir) kozolca, ki je bil še pokrit s slamo. Vrtiljak je napravil moj oče. V tla je zabil močan kol, nanj nasadil leseno kolo s starega kmečkega voza, čez pa križem pritrdil […]
Poklicanost ženske

Poklicanost ženske

KUD Logos, 17. februar 2017 ― Edith Stein (1891-1942) velja gotovo za eno najpomembnejših filozofinj. Rodila se je v judovski družini, a se je v obdobju pubertete zavestno odpovedala judovski veri. Študirala je filozofijo pri očetu fenomenologije, Edmundu Husserlu, in postala njegova asistentka. Akademski svet v njenem času je bil izključno v domeni moških, zato ni dobila profesure. Poučevala je kot [...]
Gibson se dogovarja za režijo drugega dela Odreda odpisanih

Gibson se dogovarja za režijo drugega dela Odreda odpisanih

Misli, 17. februar 2017 ― Igralec in režiser Mel Gibson (61) se po poročanju britanskega The Guardiana s produkcijsko hišo Warner Bros dogovarja, da bi prevzel režijo drugega dela Odreda odpisanih. Prvega je režiral David Ayer. Gibson trenutno beleži uspehe z odmevnim filmom Greben rešenih, ki je nominiran za šest oskarjev, med drugim za najboljši film in režijo.
Petdeset let Francoskega inštituta v Sloveniji

Petdeset let Francoskega inštituta v Sloveniji

Marijan Zlobec, 17. februar 2017 ― Ljubljana in Francija skupaj praznujeta petdesetletnico znamenitega Francoskega inštituta pri nas. Spominjamo se ga še, ko je bil blizu Uršulinske cerkve, z vhodom pod arkadami in smo ga gledali skozi okna ali ga obiskovali, ko smo hodili v Dramo ali še naprej na Filozofsko fakulteto. Francoski inštitut, foto spletna stran Francoski inštitut v Ljubljani je […]
Partijska linija #02

Partijska linija #02

Radio Študent, 17. februar 2017 ― Druga oddaja, prvič v živo. Rolalamo različne stvari, od new age ambientale, preko bolj obrednih house in world industrial ritmik pa do novodobnega EBM-a, nabrejkanega techna in garagea iz preloma tisočletja...za konec pa še klasika iz začetka devetdesetih... od 116 do 135 bpm, da boste potem že ogreti za DJ Seanso z goriškimi Bojlerji.       Plejlista: 01 Deuter - Spirales  02 Denaji/DJ Sotofett - Wuhti (DJ Sotofett's Bhakti Crew Mix Feat. Paleo Logos)   >>> K4x4: Kvalitat & Stiropor predstavljajo: DJ Sotofett, Gilb'r, Route 8, Dojaja. Stojan 03 Computer Graphics - Give Us the Remote Control   >>> iz zastonjske kompilacije DSK F/W 2016-2017 japonske založbe Diskotopia 04 The Pilotwings - Le Rock Des Plages 05 The Pilotwings - Christrance >>> cel album Les Portes Du Brionnais najdete tukaj 06 Tzusing - Bacha Bazi (日出東方 唯我不敗) >>> sveži videospot tajvanskega varovanca založbe L.I.E:S. 07 Hugo Massien - Vital Signs 08 Traumer - Cold Water 09 Grant - Mainstream Belief >>> album Cranks 10 Vakula - Agglomeration 11 Joy Orbison - Fuerza 12 Schwefelgelb - Es zieht mich 13 Unknown Archetype - Voyeurism 14 Unknown Archetype - Tripp >>> Tripp EP 15 Kim English - Learn 2 Luv (Francois K's Atmospheric Mood - Pearson Sound Remix) 16 Peverelist - Dance til the Police Come (Original Mix) 17 Ghost - The Club 18 Zed Bias - Neighbourhood 19 Ghost - Lyrical Tempo 20 Stasis - Point Of No Return       Dodate nas lahko tudi na socialnih omrežjih - Partijska linija -, kjer kolkor tolko aktivno objavljamo razne novitete in zaninimivosti iz sveta elektronskih in drugih muzik.   
Več sanjačev! – Kmalu. Morris Gleitzman. Miš, 2017. (Veronika Šoster)

Več sanjačev! – Kmalu. Morris Gleitzman. Miš, 2017. (Veronika Šoster)

Trubarjeva hiša literature, 17. februar 2017 ― Kmalu je tehnično gledano peta knjiga v seriji Nekoč, a avtorju je uspelo, da se lahko vsako izmed knjig bere samostojno, neodvisno od drugih, zato tudi ne zmoti, da je kronološko četrta, v družbi knjig Nekoč, Tedaj, Zdaj in Potem, ki so v slovenščini izšle pri založbi Miš, v načrtu pa naj bi jih bilo še nekaj. Ta »družina knjig«, kakor jo imenuje Gleitzman, je za osnovo vzela tematiko druge svetovne vojne in načrtno iztrebljanje židovskega prebivalstva. Navdih za protagonista Feliksa je bila zgodba Poljskega Žida Janusza Korczaka, ki je leta 1942 umrl v taborišču Treblinka, in čeprav lahko serijo štejemo pod mladinsko literaturo, Gleitzman situacij ne olepšuje in ne prihrani ničesar, celo nasilje je grafično in realistično, smrt pa ni popustljiva. Tako se piše o vojni.

Znanih pet finalistov za nagrado EU za arhitekturo

CED, 17. februar 2017 ― Poslopje Kannikegården (DK), stanovanjska kompleksa Ely Court (VB) in deFlat Kleiburg (NL), Spominski muzej Rivesaltes (FR) in Muzej Katyn (PL) so bili predstavljeni tudi v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje na »Matchmaking Conference«. Letošnja podelitev nagrade Mies van der Rohe prinaša nekaj novosti.
še novic