A Love Electric

A Love Electric

Radio Študent, 15. marec 2017 ― Pred nastopi v Ljubljani, Murski Soboti in na Cerkinem se pogovarjamo s Toddom Clouserjem, vodjo mehiškega kolektiva A Love Electric. A Love Electric: Psychmonde   Psychmonde by A Love Electric

Aritmija, 15. 3. 2017

Kino Šiška, 15. marec 2017 ― Bili smo na festivalu glasb in založništva TRESK, ki ga je osmo leto organiziral Radio Študent. V Kinu Šiška pa so udarili tudi angleški metalcore prvaki Asking Alexandria v originalni postavi.
Naredite Ameriko spet obvladljivo (9.): Zakuska

Naredite Ameriko spet obvladljivo (9.): Zakuska

Airbeletrina, 15. marec 2017 ― Američani dobro lažejo. Predvsem kadar gre za vprašanje veličine, sebi in drugim, z vztrajnostjo in odločnostjo, zaradi katere je težko uganiti, da gre za prevaro. Vse reke v Amerike so najdaljše, vse gore najvišje, vsak nacionalni park najlepši. Kot med ljudmi, se zdi, je tudi med državami samozaverovanost porazdeljena neenakomerno in Amerika, Amerika ni država, v kateri bi se kaj dosti dvomilo. Nič čudnega, da ves svet, sestavljen iz ljudi, med katerimi večini ni bilo

Samo konec sveta (Juste la fin du monde)

Koridor, 15. marec 2017 ― Osnovno zgodbo filma mladega in obetavnega kanadskega režiserja Xavierja Dolana se da opisati v enem stavku: na smrt bolan sin se po dvanajstih letih vrne k družini, da bi jim povedal za svojo bolezen. Da se bo iz tega razvila »prava drama«, sicer nekoliko izda že žanrska oznaka filma, še bolj pa sama uvodna sekvenca. […] The post Samo konec sveta (Juste la fin du monde) appeared first on Koridor – križišča umetnosti.

Oddaja Na glas (RTV)

Muanis Sinanović, 15. marec 2017 ― Ob izidu Izohips sva za oddajo, namenjeno manjšinam, spregovorila skupaj urednikom knjige in edicije, Ivanom Antićem. Nastal je tudi članek, ki prispevek povzema,in je bil objavljen na MMC-ju. Skupaj s priloženim posnetkom ga najdete na sledeči povezavi: klik
Kako je Bruce Springsteen ostal trezen

Kako je Bruce Springsteen ostal trezen

Večer, 15. marec 2017 ― Avtobiografski roman ameriškega rokerja iz New Jerseyja je v Ameriki izšel lanskega septembra, zdaj pa je na voljo tudi slovenski prevod. Knjižni prvenec Brucea Springsteena je informativen, avtor se ne izmika temnim platem svojega življenja in osebnosti, odkrito spregovori o svoji psihi in zdi se nadvse iskren, meni Branka Fišer, ki je knjigo uredila. »Knjiga me je šokirala. Sam si nikoli ne bi upal napisati biografije z vsemi temi intimnimi podrobnostmi – ne samo svojih, tudi od staršev in starih staršev. Idealistična podoba, ki sem jo imel o njem se je porušila. Nastala je nova, močnejša, bolj resnična,« pravi Simon Demšar, ki je knjigo prevedel. Ne gre za klasično ‘seks, droge in rokenrol‘ knjigo, pravi Demšar. Avtor namreč v knjigi zelo natančno in pronicljivo opisuje, kako je v poplavi vseh skušnjav, ki jih imajo veliki zvezdniki na voljo, ostal trezen. »Drobci, ki to nakazujejo, so na primer njegove izkušnje, kako so ga vabili v playboyev dvorec, a je to zavrnil. Prvo pivo je recimo spil pri 22. letih,« pripoveduje Demšar. Bruce nam odgovori na vprašanje, kako lahko ustvarja štirideset let, medtem ko nekateri propadejo po nekaj uspešnicah. Glasbeni urednik Jane Weber pravi, da je knjiga zanj ena najbolj globokih avtobiografij, kar jih je prebral. »Razkrije nam vso bolečino in depresijo temačnih tunelov, iz katerih je nastala vrsta uspešnic in albumov,« pravi Weber. Za marsikoga bo najbolj ganljiv del o odnosu z očetom, pa je prepričan Demšar: »Prigoda, ko njegov oče prevozi 800 kilometrov, da mu prizna svojo ljubezen in ga posvari, naj v očetovstvu ne ponavlja njegovih napak, me je ganila do solz.« Za Springsteena je glasba edini način služenja kruha, predstavlja pa mu tudi zdravilo za depresijo. »Leta 2012 sem bil na koncertu, ki je trajal skoraj štiri ure. Na koncu so bili ljudje že utrujeni in so odšli. On pa je že po tem, ko so ugasnili luči, prišel nazaj na oder in spraševal, če naj zaigra še kakšno pesem. Glasba je bila zanj ventil,« pa se spomi

Slavnostna inavguracija in podelitev diplomskih listin

Fakulteta za dizajn, 15. marec 2017 ― V torek, 14.3. 2017 sta v Muzeju novejše zgodovine v Ljubljani, potekala dva slavnostna dogodka in sicer je FD inavgurirala redno profesorico za področje Oblikovanje in notranja oprema, dr. Jasno Hrovatin ter v nadaljevanju podelila diplomske listine. Od septembra 2016 do decembra 2016 je diplomiralo: 20 diplomantov na smeri Notranja oprema, 7 diplomantov na smeri […]
Vojaške utrdbe ob Jadranu skozi fotografsko oko

Vojaške utrdbe ob Jadranu skozi fotografsko oko

ZRCalnik, 15. marec 2017 ― Jadransko morje je razburkano, in to ne samo v dobesednem, temveč tudi v prenesenem pomenu. Valovi so nemalokrat prinesli sovražno vojsko, zato so na obalah Jadranskega morja v različnih zgodovinskih obdobjih in različnih državnih tvorbah zrasle številne vojaške utrdbe. Nekaj teh stavb se je v objektive fotoaparatov (ali pa čisto navadnih mobitelov) ujelo v fotografskem… Več Vojaške utrdbe ob Jadranu skozi fotografsko oko
2. edicija natečaja MFL: James White

2. edicija natečaja MFL: James White

MAF - Mad About Film, 15. marec 2017 ― Lev Slivnik je v okviru Mad About Film seminarja na lanskoletnem filmskem festivalu Film na oko napisal kritiko filma James White, s katero je sodeloval tudi na natečaju za Mlado filmsko kritiko. Lev je zmagovalec natečaja v srednješolski kategoriji. Žirija je svojo odločitev, zakaj si njegova kritika zasluži 1. mesto, utemeljila z besedami: “Za recenzijo filma James […] Prispevek 2. edicija natečaja MFL: James White je bil najprej obavljena na MAF - Mad About Film.
075: Marina Gumzi in Katja Lenarčič

075: Marina Gumzi in Katja Lenarčič

FilmFlow, 15. marec 2017 ― V 75. oddaji FilmFlowa smo v produkcijske vode zaplavali z Marino Gumzi, producentko in direktorico produkcijske hiše Nosorogi in Katjo Lenarčič, producentko, ki dela znotraj kolektiva EnaBanda. Z Marino in s Katjo smo na kratko spregovorili o tem, kaj vse počne filmski producent. Zanimalo nas je, kako sta se znašli na sceni, kakšne so lastnosti […]

Poiščite nas na letošnjem Kulturnem bazarju v Cankarjevem domu

MGML, 15. marec 2017 ― V petek, 30. marca otroci, mladi, pedagoški delavci in vsi, ki imate radi kulturo, vabljeni v Cankarjev dom na Kulturni bazar. Tam nas najdete na celodnevnem programu za otroke in mladino Naredi si majčko! ter na treh programih za strokovno usposabljanje: za vas smo pripravili delavnico Fotogram, posvet in skupno snovanje ustvarjalnih rab 3D-tehnologij v šolah ter predstavitev participativnega pojekta Muzej v malem.
Novo:

Novo:

STRIP.ART.NICA, 15. marec 2017 ― Stripovsko desetletje Strip v Sloveniji 2006-2016 Dvojezični 180-stranski katalog z besedili Gašperja Rusa, Bojana Albaharija, Davida Krančana in Katerine Mirović, reprodukcijami del, bibliografijami in raznimi drugimi stripovskimi pritiklinami. Cena: 10 eur ilustracija: David Krančan   Minulo desetletje je bilo za strip nedvomno plodovito. O tem ne priča le množica stripovskih izdaj, o stripu se je […]
Inauguracijski koncert ob otvoritvi novih orgel v avditoriju matične hiše Radio France v Parizu

Inauguracijski koncert ob otvoritvi novih orgel v avditoriju matične hiše Radio France v Parizu

ARS Obiski kraljice, 15. marec 2017 ― V prvih dneh maja lani so potekale slovesnosti ob inavguraciji novih koncertnih orgel, ki jih je v nedavno dokončanem koncertnem avditoriju v matični hiši francoskega radia v Parizu postavila uveljavljena barcelonska orglarska delavnica »Gerhard Grenzing«. Francoski radio nam je, preko EBU zveze, ponudil v predvajanje posnetke dveh obsežnih slavnostnih inavguracijskih koncertov, na katerih so nastopili […]
Bebè Na Volè

Bebè Na Volè

Radio Študent, 15. marec 2017 ― Pred nocojšnjim koncertom v CH0, kjer bo kantavtor Bebè Na Volè aka Adam Semijalac nastopil v družbi še s Samuelom Bluesom ... https://bebenavole.bandcamp.com/https://hr-hr.facebook.com/Bebe-Na-Vole-221795027890386/http://www.ch0.org/index.php/program/koncerti/934-sreda-15-3-ob-20-30-le...
MIKSTEJP #32

MIKSTEJP #32

Radio Študent, 15. marec 2017 ― TRACKLIST 1. The Front Bottoms - Twin Sized Mattress 2. Soccer Mommy - Henry 3. Hand Habits - In Between 4. Crywank - Notches 5. Modest Mouse - 3rd Planet 6. Attic Abasement - Change Machine 7. Cymbals Eat Guitars - Like Blood Does 8. Duster - Topical Solution 9. Seam - Sometimes I Forget 10. Pill Friends - Suffering
Festival dokumentarnega filma

Festival dokumentarnega filma

ARS Svet kulture, 15. marec 2017 ― 25 konkretnih zgodb, pustolovščin in refleksij sodobne družbe prinaša letošnji festival dokumentarnega filma. V Ljubljani ga odpira dokumentarni film Trst, Jugoslavija  režiserja Alessia Bozzerja, spremljati pa ga bo mogoče tudi v Celju. V oddaji še o knjižnem delu Irene Marković, ki opisuje, kako je slovenski misijonar Friderik Irenej Baraga v 19. stoletju reševal severnoameriške Indijance […]
Natečaj Kraška hiša 2016

Natečaj Kraška hiša 2016

Natečaj Kraška hiša, 15. marec 2017 ― Spoštovani! Iskreno se opravičujem za zatišje z obvestili in rezultati. Rezultati NKH 2016 bodo znani v začetku aprila.  Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad, katero bomo popestrili z Naravoslovnim pohod po Učni poti Škocjan, pa bo v petek, 28. aprila ob 16h v Parku Škocjanske jame. Razpis NKH 2017 objavim, pod enakimi pogoji kot v preteklosti, v kratkem. Na prireditev in pohod ste vabljeni tudi vsi sodelujoči preteklih let kot tudi vsi zainteresirani. Prireditev bo del Festivala kraška gmajna o katerem najdete kmalu več na www.visitkras.info/festivalkraskagmajna ali na Facebook strani festivala.
Martin Balluch: »Kot večini primatov je tudi nam všeč, da lahko stvari počnemo tako, kot se nam jih zdi zabavno početi.«

Martin Balluch: »Kot večini primatov je tudi nam všeč, da lahko stvari počnemo tako, kot se nam jih zdi zabavno početi.«

Airbeletrina, 15. marec 2017 ― Martin Balluch je človek z izjemno življenjsko zgodbo, ki je neizmerno pomembna za naše razumevanje vprašanja živali, umestitve tega vprašanja v širši družbeni kontekst, družbenega pomena te tematike, pa tudi splošnega delovanja družbe. To je zgodba o sodobnem preganjanju sočutne, izzivalne, lucidne misli. Zgodba o tem, kako današnja družba obravnava ljudi, ki se borijo za korenite družbene spremembe – v dobro vseh.
THE FEELIES: In Between

THE FEELIES: In Between

Radio Študent, 15. marec 2017 ― Bar None Records, 2017   http://thefeelies.bandcamp.com/album/in-between" href="http://thefeelies.bandcamp.com/album/in-between">In Between by The Feelies Ameriška zasedba iz New Jerseyja The Feelies je v svoji štiridesetletni karieri ves čas v vmesjih, zato ne čudi, da njihova šele šesta studijska plošča nosi naslov In Between. Čeprav se vsebinsko nanaša na stanja osebnega vmesja življenjske in ustvarjalne poti, pa je v naslovu povzeto bistvo poti benda, katerega vpliv tiho rezonira, pulzira in dromlja v ozadju poglavitnih premikov v ameriškem rocku in širše zadnjih štiridesetih let, vse od leta 1976, ko so The Feelies nastali. Torej v času, ko se je že formirala prva generacija ameriškega punk rocka, vezana na newyorški CBGB's, in njegova dekonstrukcija v podobi newyorškega no wavea, ki mu sledi vzpon neodvisnega punk rocka, newyorškega downtowna, kolidž rocka, grungea pa vse do današnjih širokih interpretacij indie rocka. The Feelies z eno daljšo prekinitvijo ves čas tiho in uporno dromljajo, se kot predskupina R.E.M., Louja Reeda, Boba Dylana, Patti Smith in Sonic Youth že dotaknejo mainstreama, a raje spet poniknejo v ozadje, kjer si ustvarijo kultni renome. Njihova baza in podstat sta nadgradnja zvena zasedbe Velvet Underground, ki go ga povzeli in ukrojili v lasten izraz, razpet med akustičnim in električnim zvenom kitar, večsteznih klenih ritmov in pulzov, melodij in harmonskih dromljanj, ujetih v rock pesmarice in razširjenih, opojnih jamov. Plošča In Between v tem ne odstopa, njen zven in tematika sta v vmesju preteklosti in sedanjosti, torej v nekakšnem brezčasju. The Feelies so in ostajajo tako izven mode, da so s tem v modi, še posebej v času enormnih apetitov glasbene industrije, razpetih med aktualno produkcijo in nenehno revitalizacijo zvenov preteklosti. Naključje ali ne, novo ploščo The Feelies poslušamo ravno v času javnega obeleževanja petdesetletnice prvenca Velvet Underground. Z glasbo The Feelies se torej nahajamo v polju,

Dolphin Man

Kinodvor, 15. marec 2017 ― Z vstopnico za Veliko modrino, ki bo v Slovenski kinoteki predvajana 23.11. ob 18. uri, si lahko film Človek delfin pri nas ogledate po znižani ceni 3,80 €.
Tomo Virk: Bakle in diktatorji

Tomo Virk: Bakle in diktatorji

ARS Izšlo je, 15. marec 2017 ― Že pred četrt stoletja je dr. Tomo Virk v razpravi Lik Klementa Juga v delu Vladimirja Bartola analiziral vpliv legendarnega alpinista na pisateljevo delo, svoje zanimanje za Bartolovo ustvarjalnost in njen duhovnozgodovinski kontekst pa je končal pred kratkim s knjigo Bakle in diktatorji s podnaslovom Jug, Bartol et consortes. Virkova knjiga je še več kot […]
Podaljšani trenutki – Bach kot morje

Podaljšani trenutki – Bach kot morje

ARS Čas, prostor in glasba, 15. marec 2017 ― Glasba ima svojo razvojno pot. Različnost zbližuje. Najvišji glasovi razloženih akordov znamenitega Bachovega Preludija v C-duru delujejo kot prikrita arija, kot množica podaljšanih trenutkov, ki iščejo melodično katarzo. Za nocojšnjo 296. oddajo smo izbrali glasbo Johanna Sebastiana Bacha, priredbo Charlesa Gounoda, stavek iz Simfonije Ludwiga van Beethovna in orgelsko skladbo na Bachov priimek Maxa Regerja. […]
1930 Dolenja vas – Oljarna

1930 Dolenja vas – Oljarna

Stare slike (Cerknica), 15. marec 2017 ― Fotografija je nastala pozimi, okoli leta 1930, v Dolenji vasi pri Cerknici. Neznani fotograf se je postavil na mesto, kjer danes stoji čistilna naprava in v objektiv ujel poslopje, v katerem je bila takrat oljarna. V ozadju se na levi strani vidi pobočje Javornika, na desni pa hrib Tržišče. Letnica nastanka slike je približna, zagotovo […]
Vita Mavrič in Jani Kovačič z Zupanovimi šansoni v Parizu

Vita Mavrič in Jani Kovačič z Zupanovimi šansoni v Parizu

Misli, 15. marec 2017 ― Šansonjerka Vita Mavrič in kantavtor Jani Kovačič bosta v četrtek nastopila v Parizu. V sodelovanju s slovenskim veleposlaništvom bosta v kulturnem centru Patronage Laique Jules Vales, ki sprejme kakšnih 120 ljudi, gostovala s pesmimi in šlagerji Vitomila Zupana. Sodeloval bo tudi igralec Jean-Philippe Raymond.
Črna mesečina

Črna mesečina

Radio Študent, 15. marec 2017 ― »Every nigger is a star.« Tako v uvodu zazveni Mesečina Barryja Jenkinsa, ki je ne le obarvala, temveč celo precej škandalozno presenetila v letošnji dirki za oskarje in skorajda dobesedno iz rok iztrgala nagrado za najboljši film pričakovanemu favoritu Deželi La La. Drugi celovečerec afroameriškega režiserja je podobno kot Dežela La La med kritiki vzbudil veliko navdušenje, slednji pa so se v času trumpalizacije Združenih držav predvsem marketinško spretno obesili na dejstvo povsem temnopolte filmske zasedbe, ki je ustvarila intimno zgodbo o odraščanju in temnopoltega in geja v revnem predmestju Miamija. A povezava z aktualnim političnim stanjem Združenih držav zgolj na ravni aktualizacije oziroma reprezentacije problematike temnopoltih in homoseksualnih je glede na samo filmsko zgodbo neustrezna. Če s filma odrinemo ta ali oni hajp in se obenem spomnimo, da je take in podobne tematike na tudi bolj drzne načine predstavljal že marsikateri drugi filmski naslov, je Mesečina najprej predvsem intimna pripoved o odraščanju. Film je strukturiran podobno kot Linklaterjeva Fantovska leta, razdeljen na tri poglavja – Mali (Little), Chiron in Black – ki predstavljajo tri obdobja Chirona: najprej zadržanega, prestrašenega dečka z vzdevkom Little, ki ga pod očetovsko okrilje vzame lokalni diler Juan [huan], nato najstnika Chirona, ki ga trpinčijo homofobni sošolci in prvič doživi spolno izkušnjo z vrstnikom, in nazadnje odraslega Blacka, lokalnega dilerja z zlatim oklepom na zobeh. Tezno zasnovan film pelje gledalca skozi Chironovo zgodbo na več ravneh: s subtilno uporabo filmskih izraznih sredstev, ki delujejo na ravni simbolov, kot je npr. glasba, ki s tematsko melodijo poveže ključne trenutke v Chironovem življenju; podobno vlogo nosi tudi uporaba barv in svetlobe, ki ustvarjajo določene atmosfere in simbolizirajo posamezna čustvena stanja glavnega protagonista, predvsem osamljenost in strah, ali pa so izkoriščene za prikaz sanj ali spominov, ki s sekvenčnimi
ZINE VITRINE | Tea Hvala: P.S. Vrni znamke

ZINE VITRINE | Tea Hvala: P.S. Vrni znamke

Prepih ~ Draft (Tea Hvala), 15. marec 2017 ― Odprtje razstave bo v torek, 21. marca, ob 19h, v DobriVagi (Adamič-Lundrovo nabrežje 5, Ljubljana) Med trike, ki so ustvarjanju in izmenjavi zinov dajali občutek prevratništva, je v devetdesetih letih prejšnjega stoletja spadalo premazovanje poštnih znamk z milom ali lepilom za papir. Tako se žig ni prijel in znamke so bile uporabne večkrat. Trik ti je poleg prihranka in veselja ob
Kronosova žetek (poročilo z dogodka)

Kronosova žetek (poročilo z dogodka)

Trubarjeva hiša literature, 15. marec 2017 ― V sredo, 15. marca 2017, je v Trubarjevi hiši literature potekal pogovor s pisateljico, filozofinjo in nagrajenko Prešernovega sklada Mojco Kumerdej, ki je lansko leto izdala roman Kronosova žetev. Dogajanje romana je postavljeno v konec 16. stoletja, ko je bil protestantizem kranjskih deželnih stanov v zadnjih izdihljajih, sledila pa mu je protireformacija, ki je na koncu tudi uspela in protestantizem ukinila, saj so se mu morali, ko je začelo veljati načelo "čigar oblast tistega vera" njegovi pripadniki bodisi odpovedati in postati katoliki ali pa deželo zapustiti. O protestantizmu in njegovi usodi med Slovenci se je avtorica pogovarjala z zgodovinarjem dr. Sašo Jeršetom, pogovor pa je vodil literarni zgodovinar dr. Luka Vidmar.
LAMAI: Ko se zgodi čarovnija na odru, se tudi pod njim.

LAMAI: Ko se zgodi čarovnija na odru, se tudi pod njim.

Godibodi, 15. marec 2017 ― Legenda pravi, da se na Otočcu, gradu čudesne lepote, še danes sliši pesem gorske vile in njenih družic. Pele naj bi v zahvalo, ker so ljudje pred davnimi leti poslušali njihov nasvet in grad obdali z jarkom, zaradi česar je danes to edini grad na rečnem otoku daleč naokrog. Njihovo petje zanaša veter in sliši ga, kdor […]
Pianist Nejc Kamplet na Kitajskem

Pianist Nejc Kamplet na Kitajskem

Večer, 15. marec 2017 ― Ni ravno pogosto, da bi slovenski glasbeniki nastopali na uglednih kitajskih glasbenih prizoriščih. Mariborski vrhunski pianist Nejc Kamplet je nastopil z Beethovnovim koncertom v sloviti zlati dvorani Quintal v desetmilijonskem mestu Wuhan. Kot je povedal, mu je bilo posebno doživetje in čast nastopiti s slovitim korejskim maestrom, dirigentom Jinom Hyounom Baekom, in Filharmoničnim orkestrom iz Wuhana. Koncert je bil nagrada. Pogoj za udeležbo je bila prva nagrada Nejca Kampleta na tekmovanju Euregio v Nemčiji. Mladi mariborski pianist je lani torej zmagal na mednarodnem klavirskem tekmovanju Euregio v Geilenkirchnu v nemški zvezni deželi Severno Porenje - Vestfalija. To je eno od številnih tekmovanj pod patronatom fundacije Alink Argerich, ki jo je ustanovila slavna argentinska pianistka Martha Argerich. Tekmovanje je namenjeno pianistom, starim od 18 do 32 let. Prijavljenih je bilo 75 mladih glasbenikov z vsega sveta, 19-letni Kamplet pa se je v finalu pomeril s še petimi pianisti. Žirijo, ki so jo sestavljali pianisti iz Kitajske, Nemčije, Španije, Italije, Srbije in Rusije, je prepričal z interpretacijo skladb Chopina, Liszta, Haydna in Rahmaninova. Doslej je Nejc Kamplet prejel nagrade na sedmih mednarodnih tekmovanjih. Leta 2013 je dobil zlato plaketo in posebno nagrado za najboljšo izvedbo skladbe slovenskega skladatelja na nacionalnem tekmovanju Temsig. Istega leta je dobil prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju T. Holmar v italijanskem Malborghettu. Predlani je dobil prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju Grand prize Virtuoso v Londonu, aprila pa prvo in posebno nagrado na tekmovanju Jurica Murai v Varaždinu. Oktobra 2015 je zmagal na mednarodnem tekmovanju Forum per tasti v Banski Bystrici na Slovaškem, kjer je dobil tudi dve posebni nagradi - koncert z orkestrom slovaške opere in recital v Slovaški filharmoniji. Na 15. mednarodnem klavirskem tekmovanju v Ettlingenu (Nemčija) je avgusta lani prejel drugo nagrado. Tekmovanje je bienalno in slovi k
Nimetu - Polet iz votline

Nimetu - Polet iz votline

Večer, 15. marec 2017 ― Nimetu, alias glasbenik Andrej Hrvatin, vnovič vabi na posebno zvočno izkušnjo. V Minoritih pripravlja 18. marca poseben koncertni dogodek z naslovom Polet iz votline. Koncert v temi s prostorskim zvokom ga je poimenoval. "V posebnem koncertu v (pol)temi se dvignemo iz (Platonove) votline in svet dojamemo onkraj senc. Izvajalec ni pomemben; fokus je na izkustvu občinstva. Občinstvo sede različno orientirano v temo impozantnega prostora Minoritske cerkve, ki že s svojo arhitekturo in zgodovino nagovarja arhetipe in domišljijo, večplastna zvočna izvedba pa poslušalcem omogoči, da odpotujejo v notranje imaginarne svetove," je zapisal Hrvatin koncertu na pot. Večkanalna elektro-akustična kompozicija je sestavljena iz poliritmičnih struktur, minimalističnih in ambientalnih pasusov ter intenzivnih, prvobitnih improvizacij, ki jih avtor izvaja v živo. Delo vsebuje akustične in elektronske inštrumente, s poudarkom na tolkalih (frame drums, korg wavedrum, udu boben, in tako dalje), klarinetu in "indijanskih" piščalih. Poleg običajnih inštrumentov in elektronike je v kompozicijo vtkanih tudi nekaj zelo posebnih tako imenovanih zvočnoterapevtskih glasbil, kot so crystal harp in koshi bells. Zvok prihaja iz vseh smeri, občinstvo spremlja koncert z zaprtimi očmi, glasbenik pa se občasno sprehodi tudi po prostoru in igra za vsakega obiskovalca posebej. Andrej Hrvatin je glasbenik in oblikovalec zvoka iz Maribora. Sodeloval je s številnimi slovenskimi jazz in alternativnimi glasbeniki. Deluje tudi na področju radijske produkcije, nekoč kot glasbeni urednik radia MARŠ in avtor oddaj o tradicionalni in sodobni klasični glasbi, kasneje pa kot samostojni soustvarjalec radijskih iger in zvočnih knjig. Kot glasbenik sodeluje v zelo raznolikih glasbenih in performativnih projektih ter soustvarja ali je soustvaril glasbo za vizualne, plesne, filmske in gledališke projekte. Pomemben del ustvarjalnosti namenja "soundartu" in elektro-akustičnim zvočnim performansom v povezavi z razis
še novic