Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg),
2. februar 2018
― Pričujoča razstava predstavlja del nagrade, ki pripada vsakoletnemu zmagovalcu razpisa Nagrade skupine OHO za mladega vizualnega umetnika. V letu 2017 sta strokovno žirijo prepričala Simon Hudolin in Small but dangers (SBD) z (za nekatere kontroverznim) delom Frnikola, drobno kroglico hrošča govnača, ki jo je razstavil na galerijskem podstavku. V času, ki sta ga člana skupine Mateja Rojc in Simon Hudolin preživela ločeno zaradi njegovega bivanja v Residency Unlimited, sta izvedla projekt korespondence. Iz New Yorka so v Cerkno prihajale razglednice, ki jim je Simon Hudolin odtrgal prednjo podobo, na zadnji strani pustil zgolj ime in naslov naslovnika, motiv razglednice ter datum in žig »SBD«. Čez čas poslane prazne razglednice niso vsebovale le ameriških motivov temveč (odtrgane) motive s celega sveta. Razglednice kot pomemben del socialne zgodovine, so doživele v več valov popularnosti, saj so bile priročna in poceni oblika komuniciranja, vsekakor cenejše od pisem. V petdesetih letih je na razglednicah prevladala barvna fotografija. Postala je pomemben vir informacij o tem, kaj je popularno ali sprejeto kot pomembno v določenem času in kraju. Pogledi iz zraka na primer govorijo o urbanizaciji in transformaciji urbane krajine, kažejo spremembe v navadah in oblačilni kulturi, načinih transporta, stilu gradnje ipd. Nenazadnje, razglednice predstavljajo zgodnjo obliko socialnega mreženja v času pred digitalno revolucijo. Odnos SBD do fotografije je kompleksen, večkrat dvoumen in namerno kontradiktoren. V svojih delih v fotografijo intervenirata, uporabljata najdeno fotografijo ali fotografijo kot ready made, izpostavljata njen specifičen kontekst in rabo ipd. Elizabeth Edwards v svoji knjigi The Tourist Image: Myths and Myth Making in Tourism poudarja, da razglednice iz podob ustvarjajo realnost. Kakšna je realnost ameriškega projekta SBD? Tako kot v drugih neokonceptualnih delih in projektih SBD gledalca namerno izpostavljata dezorientaciji, vrzelim in paradoksu. Cent