»Punk Rock Val 19« - kompilacija, ki orje ledino!

»Punk Rock Val 19« - kompilacija, ki orje ledino!

SPRP, 7. januar 2020 ― Končalo se je leto 2019 in pred nami so novi izzivi ter cilji v letu 2020. Naj bodo le-ti doseženi pri slehernemu izmed nas. Kot je že v navadi, v začetku novega leta predstavimo sveže stvaritve, ki so jih v preteklem letu »zakrivile« domače skupine. Na kompilaciji »Punk Rock Val 19« je tako svoje mesto našlo 16 skupin, ki so leto 2019 zaznamovale z izdajo albuma, vsaka pa je prispevala po dve pesmi. Kot bonus skupina je na izdaji pristala še pAnkaranska godba Svinjske Tačke in tako smo prišli do končne številke 17 udeležencev. Kompilacija tako združuje punkerske vrhunce v preteklem letu v deželi pod Alpami. Izšla je v digitalni obliki pod okriljem ZPP (Založbe Punk Portala) in je dostopna tukaj. Ob te priložnosti se zahvaljujemo vsem izvajalcem za sodelovanje, aktivno delovanje in ustvarjalnost na glasbeni grudi. Zahvala gre tudi Inji Prebil ter Ambrožu Pušniku za kreacijo naslovnice izdaje. Punk Rock Val 19 by V/A Kompilacija združuje glasbene izvajalce z različnih (pod)zvrsti punka, pa tudi širše. Leto 2019 je odprla izdaja »Anarthas« skupine INMATE. Metalcore navdih, eksplozivne kitare, udarna ritem sekcija in energičnost vokalista jim širi poslušalstvo z vsakim koncertom posebej. V februarju je izšel EP skupine Štuk - 3. Ta punk rock dvojec brez krmarja, podprt z lastnim znanjen in produkcijo, je postal zanimiv primerek na domače sceni, ki nastope začini še z obraznimi maskami. Alberto Tomba se je v smučino spustil v marcu in nam v cilj prinesel split album s skupino Trobec. No, da ne bo pomote, Alberto Tomba je powerviolence kreacija iz Ljubljane, ki poleg snega trosi še kaos težkih rifov. V maju smo se lahko razveselili drugega celovečerca skupine ParliamentAttack, »Životinjsko carstvo«. Gre za punk rock kolektiv, ki rad hardcore publiko sprovocira s kakšno otožno balado. Punk rock publiko pa radi v obratni smeri sprovocirajo ali celo šokirajo Smeče od Smeča (SxOxSx) s svojimo grind noisecorom. V maju so navrgli album »Soldiers of Satan«. Tega mesec

Festival Bobri tokrat o povezovanju umetnosti in tehnologije

SiGledal, 7. januar 2020 ― Ljubljanski festival kulturno-umetnostne vzgoje Bobri, namenjen najmlajšemu občinstvu, se bo v 12. izdaji osredotočil na vprašanje povezovanja umetnosti z znanostjo in tehnologijo. Cilj organizatorjev je spodbuditi kreativno uporabo tehnologije v umetnosti. Festival bo najdaljši doslej, potekal bo od 18. januarja do 8. februarja.
Grmače

Grmače

Koridor, 7. januar 2020 ― Grmače se ustavijo, ko je to potrebno, da opravijo s tradicijo, brezglavo zaletavostjo v prihodnost ali nepravično družbeno stvarnostjo. The post Grmače appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
U-gib-aj, gibalno-improvizacijska delavnica

U-gib-aj, gibalno-improvizacijska delavnica

SLOGI, 7. januar 2020 ― Strokovno izobraževanje pod vodstvom priznanega koreografa in plesalca Jana Rozmana, mag. uprizoritvenih umetnosti, ki sodeluje tudi pri improvizacijskih in drugih performativnih projektih. Na gibalno-improvizacijski delavnici se bodo udeleženci seznanili z osnovami ustvarjalnega giba in improvizacijskega gledališča ter se sami preizkusili v praktičnih vajah, ki združujejo oba pristopa. Naše telo in gibanje bomo preučevali kot osnovno […] The post U-gib-aj, gibalno-improvizacijska delavnica appeared first on SLOGI.

Ana Mraz ostaja v mestu do 23. JANUARJA!

Ana Monro, 7. januar 2020 ― Karavana umetnikov, ki so ustvarili program 20. zimskega mednarodnega festivala uličnega gledališča se je poslovila že pred dobrim tednom dni, toda Ana Mraz ostaja z nami do 23. januarja! Do takrat si lahko namreč v Desnem atriju Mestne hiše v Ljubljani vsak dan od 8.00 do 22.00 brezplačno ogledate razstavo fotografij Mateja Štalcerja, z naslovom ANA MRAZ JE V ... The post Ana Mraz ostaja v mestu do 23. JANUARJA! appeared first on Ana Monro.
Ciril Cvetko – Odločil sem se za glasbo, razstava

Ciril Cvetko – Odločil sem se za glasbo, razstava

SLOGI, 7. januar 2020 ― ODLOČIL SEM SE ZA GLASBO Ciril Cvetko 8. 1. 192018. 1. 1999   Priložnostna spominska razstava v Slovenskem gledališkem inštitutu je posvečena 100-letnici rojstva Cirila Cvetka, izjemnega glasbenika, ki je pomembno sooblikoval tudi slovensko gledališče.   Razstava je odprta od ponedeljka do petka med 9. in 17. uro in ob sobotah od 10. do 17. […] The post Ciril Cvetko – Odločil sem se za glasbo, razstava appeared first on SLOGI.
Ciril Cvetko – spominski večer ob 100-letnici rojstva

Ciril Cvetko – spominski večer ob 100-letnici rojstva

SLOGI, 7. januar 2020 ― Spominski večer ob 100-letnici rojstva Cirila Cvetka (1920 – 1999) in druženje v slogi ob vstopu v drugo desetletje tretjega tisočletja. 8. januarja obeležujemo 100-letnico rojstva skladatelja, dirigenta, publicista in pedagoga Cirila Cvetka. Vsestranski umetnik je pomembno sooblikoval tudi slovensko gledališče. Kot dirigent je vodil vidnejše ansamble, mariborsko in ljubljansko Opero ter Slovensko filharmonijo, njegovo […] The post Ciril Cvetko – spominski večer ob 100-letnici rojstva appeared first on SLOGI.
TEJKA PEZDIRC: EROZIJA PREHODA / ERODING PASSAGE

TEJKA PEZDIRC: EROZIJA PREHODA / ERODING PASSAGE

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 7. januar 2020 ― Kiparka Tejka Pezdirc se v svojem delu ukvarja z vprašanjem identitete skozi pojem odsotnosti. Pri zasnovi svojih del veliko časa nameni raziskovanju na terenu, ki vključuje zapisovanje, skiciranje, zbiranje predmetov, fotografij, pisem in zgodb. Z ozirom na zbrani material oblikuje kiparske fragmente, ki jih v galerijskih postavitvah sestavi v zaokroženo vsebinsko in formalno celoto. Pri tem jo zanima, kako se vsebine skozi proces formiranja kiparskih del spreminjajo, kako individualno izginja in univerzalno ostaja. Skozi tematiko hkratne prisotnosti in odsotnosti se hkrati dotika tudi temeljnih bivanjskih vprašanj, kot so minevanje, nastajanje, prehajanje, in s tem povezanega nelagodja kot primarnega človekovega občutja. Slednje je tudi osrednja tema razstave z naslovom Erozija prehoda, v kateri se umetnica osredotoča na prehajanja v lastnem življenju in v življenjskem ciklu nasploh. Osrednji motiv, ki zaznamuje večino del na razstavi, je kost. Motiv nastopa kot nema priča nekoč obstoječega telesa in hkrati nakazuje prehodno stanje propadanja, razpadanja in izginjanja. Kot takšna sproža v človeku strah, tesnobo, gnus, in posledično zavračanje, vendar sama po sebi izraža lepoto in resnico. Protislovje med odporom in privlačnostjo, ki zaznamuje človekov odnos do kosti, umetnica še dodatno poudarja z deformacijo prepoznavnih kostnih oblik na eni strani in uporabo materialov, ki zbujajo željo po dotiku, na drugi. Na ta način gledalcu omogoči, da v neizogibnosti minevanja uzre lepoto nastajanja nečesa novega, z drugimi besedami, da okusi erozijo prehoda. Sculptor Tejka Pezdirc investigates the question of identity through the concept of absence. In conceiving her works, she pays special attention to field research encompassing note taking, sketching, as well as collecting objects, photos, letters, and stories. Based on the found material, Pezdirc designs sculptural fragments which, in a gallery setting, she combines into a formal and thematic whole. She examines the ev
Festival Bobri tokrat o povezovanju umetnosti in tehnologije

Festival Bobri tokrat o povezovanju umetnosti in tehnologije

Misli, 7. januar 2020 ― Ljubljanski festival kulturno-umetnostne vzgoje Bobri, namenjen najmlajšemu občinstvu, se bo v 12. izdaji osredotočil na vprašanje povezovanja umetnosti z znanostjo in tehnologijo. Cilj organizatorjev je spodbuditi kreativno uporabo tehnologije v umetnosti. Festival bo najdaljši doslej, potekal bo od 18. januarja do 8. februarja.
TEJKA PEZDIRC: EROZIJA PREHODA / THE ERODING PASSAGE

TEJKA PEZDIRC: EROZIJA PREHODA / THE ERODING PASSAGE

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 7. januar 2020 ― Kiparka Tejka Pezdirc se v svojem delu ukvarja z vprašanjem identitete skozi pojem odsotnosti. Pri zasnovi svojih del veliko časa nameni raziskovanju na terenu, ki vključuje zapisovanje, skiciranje, zbiranje predmetov, fotografij, pisem in zgodb. Z ozirom na zbrani material oblikuje kiparske fragmente, ki jih v galerijskih postavitvah sestavi v zaokroženo vsebinsko in formalno celoto. Pri tem jo zanima, kako se vsebine skozi proces formiranja kiparskih del spreminjajo, kako individualno izginja in univerzalno ostaja. Skozi tematiko hkratne prisotnosti in odsotnosti se hkrati dotika tudi temeljnih bivanjskih vprašanj, kot so minevanje, nastajanje, prehajanje, in s tem povezanega nelagodja kot primarnega človekovega občutja. Slednje je tudi osrednja tema razstave z naslovom Erozija prehoda, v kateri se umetnica osredotoča na prehajanja v lastnem življenju in v življenjskem ciklu nasploh. Osrednji motiv, ki zaznamuje večino del na razstavi, je kost. Motiv nastopa kot nema priča nekoč obstoječega telesa in hkrati nakazuje prehodno stanje propadanja, razpadanja in izginjanja. Kot takšna sproža v človeku strah, tesnobo, gnus, in posledično zavračanje, vendar sama po sebi izraža lepoto in resnico. Protislovje med odporom in privlačnostjo, ki zaznamuje človekov odnos do kosti, umetnica še dodatno poudarja z deformacijo prepoznavnih kostnih oblik na eni strani in uporabo materialov, ki zbujajo željo po dotiku, na drugi. Na ta način gledalcu omogoči, da v neizogibnosti minevanja uzre lepoto nastajanja nečesa novega, z drugimi besedami, da okusi erozijo prehoda. Sculptor Tejka Pezdirc investigates the question of identity through the concept of absence. In conceiving her works, she pays special attention to field research encompassing note taking, sketching, as well as collecting objects, photos, letters, and stories. Based on the found material, Pezdirc designs sculptural fragments which, in a gallery setting, she combines into a formal and thematic whole. She examines the ev
še novic