Radio Študent,
7. september 2014
― Otroštva in najstniških let se največkrat spominjamo z zvrhano mero nostalgije in pretiravanja, ki je potrebno za dobro zgodbo. Spomini, za katere se zdi, da so skorajda naključno shranjeni v zavesti, pa v pretežni meri beležijo določene spremembe v vsakdanu, izjemne dogodke, ki sekajo daljico našega življenja in premico časa. Včasih so zajeti na fotografiji, videokaseti in tudi kadar niso, jih doživljamo na zelo podoben filmičen način. Toda še vedno so del časa, v katerem so bili zajeti in zato največkrat čutom odtujeni. Richard Linklater, velikan ameriškega neodvisnega filma, se je konceptu minevanja časa in staranja na platnu posvetil že z znamenito trilogijo Pred zoro, (1995), Pred sončnim zahodom (2004) in Pred polnočjo (2013), ko se je h glavnima protagonistoma vrnil vsakih devet let in gledalcu znova odprl vrata v njuna življenja. S filmom Fantovska leta pa je s konceptom šel še korak dlje. Tako je v 12 letih, vsako leto z isto igralsko zasedbo v nekaj snemalnih dneh posnel zgod