Špehšpilja,
4. november 2015
―
Če sem se prejšnji teden na tem mestu sprehajal po temačnih gothamskih ulicah v družbi moralno oporečnih policistov, kot kontrapunkt v tej številki postrežem z vedrim pogledom na policijsko udejstvovanje v Velikem jabolku.
Ob humoristično nanizanko Brooklyn 99 sem se zadovoljno obregnil že ob začetku njene televizijske poti, letos, ko strumno korači skozi tretjo sezono in se je otresla porodnih krčev, pa se spodobi, da jo znova povabimo na zaslišanje.
Detektivski primeri so bili že od samega začetka nanizanke v drugem planu. So zgolj eno od dejstev vsakdanjosti, s katerimi se sooča trenutno najbolj zabavna policijska postaja na svetu (kar potrjujeta lanska zlata globusa za najboljšo teve serijo v kategoriji muzikalov in komedije ter za najboljšega igralca v taisti kategoriji, ki ga je v žep spravil Andy Samberg za na prvi pogled vuhmepišovskega detektiva Jaka peralto). V žarišču so njihovi medsebojni odnosi, ki z gradnjo likov skozi čas postajajo vse bolj pisani, a ne zapadejo v pretirano parčkanje. Čeprav so v osnovni postavi poglavitnih likov štirje moški in tri ženske, lahko njihove medsebojne zveze ponazorimo z dvema daljicama in ne z nepregledno čačko vseh obstoječih kombinacij, kakršnih smo vajeni pri podobnih serijah. Bosta/ne bosta odnos med Peralto in sodelavko Amy je bil že od samega začetka očrtan v Jakovem značaju in tiho vpliva na njuna razmerja z drugimi, Boylova kratkotrajna (in seveda tudi kratkočasna) zveza z dežurno čudakinjo, tajnico Gino (ki je bila še najmanj čudaška od vseh njegovih simpatij), pa ob spominjanju še vedno vpliva na motivacijo likov.
Čeprav je središčna točka serije Samberg, poanta leži v celotni zasedbi, ki sestavlja disfunkcionalno poklicno družino, in odstranitev kateregakoli člena iz verige, bi se krepko poznala. A prav to so si ustvarjalci privoščili, ko so ob zaključku druge sezone poveljnika Holta kazensko premestili na oddelek newyorške policije za odnose z javnostmi, kamor sta se preselila skupaj s tajnico Gino. Polic