UGM,
9. september 1999
― Avtorja opozarjata, da razstava ni zasnovana kot presek dogajanja v sodobni ukrajinski umetnosti, temveč kot eden možnih pogledov nanjo, iskren in zanesljiv.
UGM,
22. julij 1999
― Samuel Grajfoner je tokratno predstavitev zasnoval v skladu z najnovejšimi tendencami kot prostorsko instalacijo, vendar s poudarkom na grafičnem listu kot osnovni in nezamenljivi prezentacijski obliki grafične produkcije.
UGM,
22. julij 1999
― Dela, slikarja in likovnega teoretika Ota Rimeleta, nastala v letošnjem letu, povezuje naslov Dobri stari horizont, ki gledalcu ponuja dvoje pomenskih stališč.
UGM,
17. junij 1999
― Masaki Hirano se v Mariboru predstavlja z dvema serijama fotografij pod skupnim naslovom "Down the Road of Life" (Po poti življenja).
UGM,
3. junij 1999
― UGM je priredila v mesecu juniju pregledno razstavo dokumentacije, originalnih stavbnih načrtov in najnovejših fotografij v Mariboru ohranjenih poslopij akademskega arhitekta Fritza Friedrigerja.
UGM,
1. junij 1999
― Marko Stevelič je eden tistih ustvarjalcev najmlajše generacije, katerega slikarske zgodbe nastajajo na figuralnih temeljih in se s tem oddaljuje od splošnega trenda multimedijske in tehnološke produkcije devetdesetih.
UGM,
5. februar 1999
― Karel Jirak je najpogosteje ustvarjal v tehnikah olja, neredko v kombinaciji s tempero na platnu, lesonitu ali kartonu in pastela, ki ga kasneje kombinira s tempero.
UGM,
26. januar 1999
― Zvonko Čoh in Milan Erič sta v novem Rotovžu predstavila risbe, nastale za prvi slovenski celovečerni risani film Socializacija bika?.
UGM,
8. oktober 1998
― V Mariboru Šubic razstavlja le svoja najnovejša dela, v katerih je v polni meri prišla do izraza avtorjeva usmeritev iz začetka devetdesetih - to je poudarek na materialu, tudi neslikarskem in simbolnem znaku.
UGM,
10. september 1998
― Nežne podobe golih ženskih likov znova uveljavljajo Hochstätterjev avtorski izraz, ki temelji na komponentah estetike, metjejske dognanosti in poetičnega vzdušja nostalgične melodike.
UGM,
8. september 1998
― Razstava potrjuje splošno mnenje, da so Španci nagnjeni k mračnosti in nadrealizmu, po drugi strani pa je živopisan pregled ustvarjalnosti, saj so k projektu bili povabljeni umetniki na podlagi njihove popolne ustvarjalne svobode.
UGM,
1. julij 1998
― "Časovno omejene projekte Hergold dokumentira s fotografijami in videom. Ti niso umetniški produkt, obremenjen z vrednostnimi sodbami, so le spomin na potek dogodka."