Radio Študent,
14. september 2013
― Je umetnik Ulay na filmu vreden več kot umetnik Ulay v galeriji? Bolj kot vtis o samem filmu, ki obravnava segmente Ulayjeve ustvarjalnosti, me po ogledu preveva vtis o paradigmi sodobnega umetnika danes. O dejstvu, da je sodobni umetnik še vedno in še kako predvsem tisti umetnik, ki je prisoten v medijih in dominantnih obmedijskih točkah simbolnega pomena, v galerijah, zbirkah, na bienalih itd. Ali pa recimo v nabito polnem Kinu Šiška na premieri filma Projekt rak v režiji Damjana Kozoleta. Posebnost tega dokumentarca je hkratna obravnava Ulayjevega bolezenskega stanja in njegove umetniške poti, ki je sicer specifična po tem, da nekoliko odstopa od običajnega vzorca kariernega umetnika. Umetnik, ki hoče biti uspešen, je namreč povsem specializiran pri svojem početju, to je nenehno usmerjen v usmerjeno proizvodnjo sebe in svojega dela. Rezultat ozke specializiranosti naj bi bil zlahka prepoznaven umetniški slog, pri katerem ni veliko odstopanj od neke rdeče niti. Pri Ulayju je bilo dru