Latasha Alcindor: B(LA)K
Radio Študent,
5. februar 2017
―
Samozaložba, 2017
B(LA)K. by Latasha Alcindor
Nocoj poslušamo B(LA)K, nepričakovano izdan novi album brooklynske raperke in vizualne umetnice Latashe Alcindor, ki pa nam dovoli, da jo kličemo kar LA. Po navdih se Latasha obrača k najrazličnejšim glasbam od levopolnih raziskovanj, plesnih muzik, jazza do seveda hip hopa. Čeprav je raperka aktivna že vsaj od leta 2011, ko je izšel njen prvi album The Presentation, pa je bila do nedavnega precej neznana, vsaj v smislu širšega dosega. Vendar je to pač cena, ki jo pogosto plačujejo tisti umetniki, ki želijo ohranjati kreativno neodvisnost v odnosu do kolesja glasbene industrije. V zadnjem času pa njeno ime vseeno pridobiva na prepoznavnosti tudi po zaslugi nastopov na večjih dogodkih, kot je denimo vsakoletni konglomerat filma, interaktivnih medijev, glasbenega festivala in konferenc South by South West, ki se marca odvija v Austinu v Teksasu. Nastopila je tudi na največjem hip hop festivalu in konferenci A3C, ki se vsako jesen odvija v Atlanti in bila glavni act na Brooklyn Museum’s First Saturdays. Kot gostujoča MC-jka se je pojavila na lanskoletni plošči raperke Sammus, v aprilu pa se ji obeta še ameriška turneja z legendarnim Homeboy Sandmanom.
V svoji karieri je LA do danes izdala pet albumov, vključno z B(LA)K, ki ga v Tolpi bumov obravnavamo tokrat. Pred tem je v letu 2015 izdala Loosies and Blunts, na katerem najdemo tudi komad, naslovljen Lala Land, ki pa z izjemo samega imena skladbe nima veliko skupnega s filmom, ki trenutno pobira nagrade po raznoraznih festivalih. Latashin narativ je tipično bolj obremenjen s političnimi, socialnimi in kulturnimi problematikami, kakršne izkuša kot ženska, ki je poleg tega še temnopolta in živi v državi, v kateri sta rasizem in zatiranje pravic žensk v vzponu.
Album B(LA)K je v primerjavi z ostalimi veliko bolj osebno izpovedne narave. Že v prvem komadu, ki nosi naslov foreword - predgovor - in dejansko ni čisto pravi komad, temveč precej intimen posne