KonstruktK3 smo državljani NSK

Cirkulacija 2, 6. april 2022 ― Dragi državljani, vabljeni na otvoritev razstave umetniškega kolektiva KonstruktK3, v umetniški atelje Cirkulacija2, podhod Ajdovščina v Ljubljani, ki bo v petek, 8. 4. 2022 ob 17. uri. Razstava bo na ogled do 15. 4. 2022. + 9. 4. 2022 ob 16. uri pa bo...

Design Talk

Fakulteta za dizajn, 6. april 2022 ― Vljudno vabljeni na Design Talk v petek 15. aprila ob 10:00 uri preko spodnje ZOOM povezave ZOOM povezava: https://us02web.zoom.us/j/83584977133?pwd=NlRBY2J3UncvMUVmaXdzVzZTaE1EQT09 Meeting ID: 835 8497 7133 Passcode: 017382 Priloga: TUKAJ   The post Design Talk appeared first on Fakulteta za dizajn.

Alenka Kraigher: Kadar igram, čutim, da sem na sledi nečemu, kar je večje od mene

OUTSIDER, 6. april 2022 ― Igralka Alenka Kraigher se je ob začetku epidemije pred dvema letoma vrnila iz New Yorka, kjer je imela uspešno kariero na številnih odrih. Prebojni trenutek je bil nastop z Willemom Dafoejem v predstavi Richarda Foremana Idiot Savant, kjer so jo vzljubili tako gledalci kot kritiki.  Po spletu naključij Alenka zdaj bogati slovenski ustvarjalni prostor. Poleg nekaj […]

FABULA 2022: Mieko Kawakami: Vsa moja poletja

Koridor, 6. april 2022 ― Kontemplativen cvetober ženskih izkušenj na socialnem dnu japonske patriarhalne družbe, ki ponuja premislek o biološki determiniranosti, avtonomiji žensk ter arbitrarnosti njihovih družbenih in družinskih vlog. The post FABULA 2022: Mieko Kawakami: Vsa moja poletja appeared first on Koridor – križišča umetnosti.

[Sporočilo za javnost] Hoji prijazno mesto za zdravje ljudi in planeta

Inštitut za politike prostora, 6. april 2022 ― Ljubljana, 6. 4. 2022 Svetovni dan zdravja bosta IPoP – Inštitut za politike prostora in CIPRA Slovenija, društvo za varstvo Alp, letos v okviru programa Aktivno v šolo in zdravo mesto, ki ga sofinancira Ministrstvo za zdravje, 7. aprila zaznamovala s posvetom “Hoji prijazno mesto za zdravje ljudi in planeta” v Velenju. Na posvetu bodo... The post [Sporočilo za javnost] Hoji prijazno mesto za zdravje ljudi in planeta appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

V Pivki na ogled razstava o dvorcu Ravne

Misli, 6. april 2022 ― V Parku vojaške zgodovine Pivka so danes odprli razstavo o baročnem dvorcu Ravne, katerega začetki segajo v 14. stoletje, bil pa je v last več plemiških rodbin. Poleg idejne zasnove, da bi dvorec lahko postal butični hotel, je razstava del projekta, s katerim občina Pivka sodeluje v oživljanju grajske dediščine Slovenije in Italije.

ŠUGLA BASICS je v teku, sledi še ŠUGLA MASTERCLASS! (20.4.)

Ana Monro, 6. april 2022 ― V soboto, 2. 4., se je z intenzivno delavnico ŠUGLA Basics začela serija programov neformalnega izobraževanja in usposabljanja na področju sodobnih performativnih uličnih umetnosti Mesec izobraževanj. Udeleženci aktivno in uspešno spoznavajo osnov(n)e (zakonitosti) teh ter pridobivajo nova znanja in veščine pod mentorstvom Gora Osojnika, Vite Osojnik in članov umetniškega kolektiva Mismo Nismo. ŠUGLA Basics se bo ... The post ŠUGLA BASICS je v teku, sledi še ŠUGLA MASTERCLASS! (20.4.) appeared first on Ana Monro.

Novice: Edi Šelhaus na Bovškem in ob reki Soči - Odprtje fotografske razstave Muzeja novejše ...

Tolminski muzej, 6. april 2022 ― V Tolminskem muzeju odpiramo gostujočo razstavo fotografij priznanega fotografa in fotoreporterja Edija Šelhausa, ki jo je pripravil Muzej novejše zgodovine Slovenije. Razstava z naslovom Edi Šelhaus na Bovškem in ob reki Soči postavlja na ogled 36 črno-belih fotografij iz Zgornjega Posočja iz obdobja med letoma 1958 in 1976. Fotografije poleg utrinkov iz vsakdanjega življenja posoških ljudi in motivov iz krajev od Trente do ...
SEM za mir: Pomoč Ukrajini

SEM, 6. april 2022 ― Slovenski etnografski muzej se kot muzej »o ljudeh za ljudi« in kot muzej kultur odziva na aktualna dogajanja in obsoja vsakršno nasilje in trenutno dogajanje v Ukrajini. Med drugim se je odzval na pozive različnih skupnosti in posameznikov in nudi pomoč po svojih zmožnostih. S tem poziva k razmisleku in odprtemu dialogu, opominja na grozote, ki se dogajajo, ter se aktivno odziva na družbene potrebe Ukrajincev, ki so prišli v Slovenijo. Predmet meseca Marca je na poziv ICOM Slovenija in Skupnosti muzejev Slovenije sodeloval v akciji Predmet meseca, preko katere se je opozarjalo na grozote vojne. Izbrani predmet meseca je bila sestavljanka v steklenici (steklo, les), z zastavicama z letnicama 1914–1915 in napisom na postamentu »Spomin svetovne vojske«, ki je na ogled na razstavi Ljudska umetnost med domom in svetom. S skupno izjavo muzejske skupnosti je SEM izpostavil pomen muzeja kot verodostojnega medija za komunikacijo dediščinskih vsebin in aktualnih vsebin: »Muzeji smo varuhi zgodovine in kulturne dediščine. Imamo moč, da preko primerov iz zgodovine opozarjamo na nasilje in temne dogodke človeštva, da učimo in se skupaj zavzemamo za boljši jutri. Naše poslanstvo so skrb za dediščino, za demokracijo in svobodo. Naša naloga je, da kredo »nikoli več vojn!« povemo glasno in opozarjamo na nasilje. Predmeti, ki jih objavljamo, so zgodbe o nesmiselnosti vojn in trajni želji po miru ter blaginji za vse.« Mladi glasbeniki iz Ukrajine v SEM V marcu se je SEM pridružili Slovenskemu mladinskemu orkestru v pomoči mladim ukrajinskim glasbenikom, ki so nastanjeni v bližnji okolici muzeja, da bi se čim lažje vključili v življenje v Ljubljani. SEM glasbenikom Mladinskega orkestra iz Ukrajine nudi uporabo dvorane v upravni hiši SEM, kjer štiri dni na teden potekajo vaje za orkester. SEM je tudi sodeloval pri iskanju prostovoljca - učitelja slovenščine, ki otroke enkrat na teden poučuje jezika. Za to vlogo se je prijazno prijavil naš lektor, eden od zunanjih sodelavcev muz
Dopolnjena likovna zbirka v Muzeju Žiri

Loški muzej, 6. april 2022 ― V Galeriji Muzeja Žiri so odprli dopolnjeno stalno razstavo Žirovski likovniki umetniki. Zbirko del najvidnejših žirovskih likovnih umetnikov so dopolnili še z osmimi, ki pri svojem ustvarjanju suvereno posegajo po več tehnikah, so mojstri v številnih zvrsteh in delujejo interdisciplinarno.

Po darilo v Muzejsko trgovino SEM

SEM, 6. april 2022 ― V Trgovini SEM lahko nakupite tudi ljubljanske butare! To so cvetnonedeljske butare, ki jih izdelujejo v okolici Ljubljane in so prepoznavne po vpletenih raznobarvnih smrekovih oblancih. Njihovo izdelovanje je vpisano tudi v Register nesnovne kulturne dediščine. Trgovina SEM je odprta vsak dan razen ponedeljka od 10h-18h, v  četrtek pa od 10h-20h. Pokukajte v trgovino, kjer najdete še veliko drugih izdelkov izjemnih slovenskih rokodelcev!

DOGODEK: Soočenje na temo kulture in umetnosti

Asociacija, 6. april 2022 ― Ker je vprašanje kulture med volilno kampanjo pogosto premalo vidno in slišano, smo se kulturnice in kulturniki odločili, da predstavnice in predstavnike političnih strank po štirih letih spet povabimo na posebno soočenje na temo kulture in umetnosti. Potekalo bo v ponedeljek, 11. aprila ob 13.00 v Katedrali Kina Šiška v Ljubljani. Soočenje bo medijsko podprto … Preberi več o DOGODEK: Soočenje na temo kulture in umetnosti
Plečnikova lectarija v SEM

SEM, 6. april 2022 ― Z veseljem napovedujemo novo stalno razstavo, ki jo bo SEM odprl konec maja 2022! Več o projektu je povedala dr. Tanja Roženbergar, avtorica razstave. Video Ob tej priložnosti se ponovno zahvaljujemo družini Freyer za donacijo lectarije Slovenskemu etnografskemu muzeju. #naprejvpreteklost #plečnikvmuzeju
Društvo slovenskih pisateljev vabi na literarno prireditev v ponedeljek, 11. 4. 2022

Društvo slovenskih pisateljev, 6. april 2022 ― Vabilo na literarno prireditev Odisejevo zatočišče 2 – literarni večer z valižanskim rezidentom Lloyd Markhamom in s slovenskim avtorjem Aljošo Toplakom Mednarodni projekt Odisejevo zatočišče 2 (The Ulysses’ Shelter 2), pri  katerem Društvo slovenskih pisateljev pod vodstvom hrvaške založbe Sandorf in v sodelovanju s partnerskimi organizacijami Krokodil (Srbija), Literature Across Frontiers (Wales) in Thraka (Grčija), […]

Filmarija #038: Pogovor o distribuciji (2. del)

Društvo slovenskih režiserjev, 6. april 2022 ― Vabljeni k poslušanju še druge epizode o filmski distribuciji v Sloveniji, kjer o tem uvodoma spregovorita producenta Petra Vidmar (Gustav film) in Danijel Hočevar (Vertigo Ljubljana). Distribucijo v praksi predstavi ekipa Cenexa/Fivie. Dobrodošli v slovenskih kinih, saj – kot epizodo zaključi Metka Dariš, direktorica Kinodvora –, »Kino je za ljudi.« Pogovor povezuje producentka Zala Opara, […]

V Kinodvoru premierno Atlas ptic Olma Omerzuja

Misli, 6. april 2022 ― Ljubljanski Kinodvor bo nocoj premierno prikazal film Atlas ptic, ki ga je posnel na Češkem živeči režiser Olmo Omerzu, znan po celovečercih Zimske muhe in Družinski film. V njem pripoveduje zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem ali kot pravi režiser: "Gotovo je to predvsem film o odsotnosti ljubezni."