Radio Študent,
28. januar 2015
―
Kolikokrat gre lahko človek v tej državi na led.
Osel gre samo enkrat na led, pravijo. A kaj bi to primerjali s človekom, čigar napredni telekomunikacijski preparati omogočajo znanosti te in one vrste, znamo se umetno ploditi, skregati, napiti in bogami tudi – hoditi na volitve.
Vendar pa imamo dokaze, da mi, torej državljanke in nedržavljanke, ne sledimo razvoju postmodernega civilizacijskega diskurza, ki ima čisto specifična pravila, kako spraviti ljudi, pardon, osle na led. To so faktični dokazi, ki jih bomo tudi poimensko navedli, pri tem pa pokazali, da na nek način, naša najnovejša vlada ljudstvo zares šteka.
Lotimo se torej štetja ledu: prvič, bi se reklo, smo se drajsali po ledu od
4. decembra 2011 do 27ga februarja 2013, v času druge Janšistične vlade, ki je nasledila Pahorjevo. V tem času smo med tem, ko smo se drajsali, ponovno naučili protestirati, kar je zavidljiv civilizacijski dosežek. Sploh za te kraje. A oslov je bilo med protesti kar veliko – rock otočec ograje, ki so ugotavljale pravilen odmik ljudi od parlamenta, še niso bile naštudirane in Trg republike je bil pod švedskim nadzorom – in v sklopu splošnega nezadovoljstva nad ledom, je moral Janša popustiti. In 20ga marca 2013 je pridrajsala je lady Bratušek, led številka 2.
Lady B. a.k.a. tigrasta premierka je, “prišedši odbogvekod z veliko para” obljubila, da ledu več ne bo, da je zdej gospodinja doma in da mora bit red in mir. Prišla je pomladi – in ptički so peli hvalnice simpatičnosti in dičnosti gospe dične. Kmalu pa so, ob riganju oslov, začeli peti tudi o njenih konekšnih,planih in namerah, kako vendarle ubogati lokalno geopolitiko in seveda ne ljudstva. To se je v oslovski preobleki znova znašlo na par-centimetrskem ledu, ker Lady Bratušek najdragocenejših državnih biserov ni hotela ‘zataušati ‘, ampak kar prodati. Kar je sicer v tradiciji s folkloro, a ta se vendarle ne sme mešati v državne posle.
No, pa je prišel ‘v tretje gre rado’, a ime mu je Miro. Ta